Chatttråd :] ♥
Forum > Off Topic > Chatttråd :] ♥
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
childhoodlight
Elev |
2 aug, 2011 21:24 |
|
Elderwand
Elev |
2 aug, 2011 21:27 |
|
childhoodlight
Elev |
2 aug, 2011 21:28 |
|
Elderwand
Elev |
2 aug, 2011 21:30 |
|
childhoodlight
Elev |
2 aug, 2011 21:38 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Elderwand: ^BRICANYL! ♥ JAA ♥ pandan tack! Haha, lite kul att jag blev livrädd för att jag hörde fotsteg, och trodde jag var förföljd eller nåt. Vågade inte titta bakåt, så jag sprang allt vad jag kunde för att senare upptäcka att det var mina egna fotsteg jag var rädd för. Lol, fick upp farten lite tack vare det iallafall. c: Har hänt mig någon gång också, fast på cykeln. Var någon flärp som slog emot mitt ben, vilket lät som fotsteg. Detta resulterade i att ju snabbare jag cyklade, desto fortare sprang personen - jag var ju tvungen att titta efter och märkte flärpen. När man har skrämt upp sig själv, känner man sig inte så begåvad. 2 aug, 2011 21:39 |
|
Borttagen
|
Skrivet av childhoodlight: VET INTE OM JAG BÖR POSTA MITT BLOGGINLÄGG ELLER EJ JA GÖR DET Haha har läst igenom massa av din blogg nu och fått massa inspration till att skapa en egen mer seriös blogg (har ju bara en flummblogg typ, eeh) så jag gjorde det :$ du är så bra på att skriva, *dör* 2 aug, 2011 21:39 |
|
Elley
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av childhoodlight: VET INTE OM JAG BÖR POSTA MITT BLOGGINLÄGG ELLER EJ JA GÖR DET Haha har läst igenom massa av din blogg nu och fått massa inspration till att skapa en egen mer seriös blogg (har ju bara en flummblogg typ, eeh) så jag gjorde det :$ du är så bra på att skriva, *dör* Totally agree^^
http://nouw.com/ellenfelixson/
2 aug, 2011 21:40 |
|
childhoodlight
Elev |
Skrivet av Elley: Skrivet av Borttagen: Skrivet av childhoodlight: VET INTE OM JAG BÖR POSTA MITT BLOGGINLÄGG ELLER EJ JA GÖR DET Haha har läst igenom massa av din blogg nu och fått massa inspration till att skapa en egen mer seriös blogg (har ju bara en flummblogg typ, eeh) så jag gjorde det :$ du är så bra på att skriva, *dör* Totally agree^^ FRI DAG DU ÄR SÅ SEG JAG POSTADE JU DET INNAN DU SKREV!!1 I vilket fall som helst, tack sötisar!! Ni förstår inte hur mycket det betyder att höra sånt ÅH pusspusspuspuss
2 aug, 2011 21:42 |
|
Knizzlare
Elev |
Åh, så fina bilder, och du skriver liksom så fint, och "J.K Rowling stod framför oss; hon grät och vi skakade och jag sade "Thank you for an amazing childhood, Jo" och hon kollade mig i ögonen och hennes röst darrade, samtidigt som hon sade "No, thank you, for everything." WOW.
Gillar din blogg förresten ^^ ![]()
2 aug, 2011 21:43 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen