Umgås med en karaktär för en dag
Forum > Harry Potter > Umgås med en karaktär för en dag
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Hm, det skulle faktiskt inte vara så jätteroligt att umgås med Harry, Ron eller Hermione. Man får ju ändå veta så mycket om dem, men jag har inget emot Weasley-familjen. De är ju jättesnälla
Det står mellan Sirius och James. James verkar vara mycket busig, men har en lite tråkig personlighet, så det blir alltså... Spoiler: Tryck här för att visa! Jag väljer inte Gred och Forge, för att de är för busiga, haha Hoppas ni förstod 22 jul, 2012 15:59
Detta inlägg ändrades senast 2012-07-23 kl. 12:05
|
|
ginny 23
Elev |
22 jul, 2012 16:28 |
|
Draconifors
Elev |
marodörerna - peter och + lily
de är awesome! Of course it's happening inside your head, but why on earth should that mean it is not real? 22 jul, 2012 16:44 |
|
Borttagen
|
LILY EVANS♥ Eller Dumbledore
22 jul, 2012 17:10 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Var som en ko gmn, det var ingenting, du hade ju rätt. Däremot hade Drake90 rätt i att vi inte hade med hennes tankar att göra. Jag såg att bråket hopade sig och då är det bättre att dra in en tredje i det hela för att reda upp det. Som min No-lärarinna säger: Klart man kan bråka, men då ska man se skillnad på sak och person. Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag tycker faktiskt KossanBerta har rätt! Man ska inte mobba varken trion, för det finns det ingen anledning att göra, och yngre elever kan kanske inte försvara sig, du som är större ska ha vett i skallen nog att vara en förebild, och en god förebild mobbar inte andra. Slytherin är kända för att vara renblodade och sluga, men inte elaka. Det står det ingenting om. Gå på någon i din egen storlek om du har skäl nog. > Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Draco 5. Reta trion 6. Reta yngre elever Får jag bara fråga varför du hade gjort det? Jag kan inte komma på någon anledning alls varför det är bra. För att jag är en Slytherinelev och jag skulle varit kompis med Draco. Men att du är en Slytherinelev är väl inget bra argument för att få mobbas? Har du något emot trion eller människor som är yngre än dig? Det har du inte med att göra Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för att jag tycker det är oartigt och fel att mobba folk i onödan. Aw, tack för stödet. c: 22 jul, 2012 17:21 |
|
Hermione Granger!<3
Elev |
22 jul, 2012 18:04 |
|
Disenchanted
Elev |
22 jul, 2012 19:58 |
|
PerfectFreak
Elev |
Nu hsr jag suttit här i flera minuter och jag kan inte bestämma mig, hmm.
Lupin, av någon anledning så kändes lupin bara rätt..
22 jul, 2012 22:57 |
|
Regulus
Elev |
23 jul, 2012 09:53 |
|
Borttagen
|
Hermione
23 jul, 2012 12:18 |
Du får inte svara på den här tråden.












Mugglarportalen