Livet efter Hogwarts (Missy the Timelady och HermioneHäst)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Livet efter Hogwarts (Missy the Timelady och HermioneHäst)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
HermioneHäst
Elev |
Estla
När jag borstat färdigt håret gick jag och tog på mig kläder. Jag åt mackan ibland och ibland höll jag den med munnen. Måndag. 1 september. Kul det hade varit att få uppleva alla år på nytt.
22 nov, 2015 16:22 |
|
Missy The Timelady
Elev |
22 nov, 2015 17:10 |
|
HermioneHäst
Elev |
22 nov, 2015 17:58 |
|
Missy The Timelady
Elev |
22 nov, 2015 17:59 |
|
HermioneHäst
Elev |
Estla
Jag skrev en lapp till Mirande innan jag gick till jobbet. Där stod: Hej Mirande! Jag är på jobbet. Det finns spaghetti i skafferiet och tomatsås i kylen. Det finns faktiskt en hel hylla med spaghetti och en hel hylla med tomatsås. Har inte så mycket mer än det juice, mjölk och mackor. Så det är väl vad du får äta till lunch. Titzi ska ha en dl torrmat och en msk mjölk till lunch. Kom ihåg att det ska vara blandat. Hoppas du har en trevlig dag. /Estla Jag tittade på lappen en sista gång innan jag transfererade mig till jobbet.
22 nov, 2015 21:58 |
|
Missy The Timelady
Elev |
22 nov, 2015 22:00 |
|
HermioneHäst
Elev |
Audrey
Jag satte mig på trappavsatsen till höghuset. Jag tänktebpå honom. Han hade faktiskt räddat mig.
22 nov, 2015 22:03 |
|
Missy The Timelady
Elev |
22 nov, 2015 22:11 |
|
HermioneHäst
Elev |
(Kan jag få vara Lily lite? (Har en jättebra idé))
Audrey Jag suckade. Jag skulle till Hogwarts igen. Fast den här gången som lärare. Jag kom att tänka på Mirande. Hon kanske kan hjälpa mig?
22 nov, 2015 22:14 |
|
Missy The Timelady
Elev |
22 nov, 2015 22:16 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Livet efter Hogwarts (Missy the Timelady och HermioneHäst)
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen