Good vs Bad (prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Good vs Bad (prs)
|
Borttagen
|
"85 procent av syskon som hamnar i barnhem blir splittrade senare" sa Felix med en suck.
27 okt, 2015 18:34
|
|
Borttagen
|
" Säger det fortfarande händer inte alla och om vi blir splittrade kan man ju fortfarande träffas " sa Lillian lågt. Hon såg på Felix hon var trött på livet på gatorna det märktes.
27 okt, 2015 18:36
|
|
Borttagen
|
"vi får se hur vi gör" sa Felix med en suck.
27 okt, 2015 18:39
|
|
Borttagen
|
" Men vi kan inte bo på gatan i vinter det vet du själv också " sa Lillian.
27 okt, 2015 18:40
|
|
Borttagen
|
"det vet jag" sa Felix lågt.
27 okt, 2015 18:44
|
|
Borttagen
|
Lillian såg på sin bror hon torkade sina tårar och gick fram till sin bror och kramade sin bror.
27 okt, 2015 18:47
|
|
Borttagen
|
Felix kramade sin syster tillbaka.
Henry hade nu kommit tillbaka in i huset. Med sig hade han två påsar med mat.
27 okt, 2015 18:51
|
|
Borttagen
|
Even kom efter med en till kasse med mat i famnen och ett litet element i den andra famnen. Det skulle behöva bli lite varmt här i huset.
27 okt, 2015 18:59
|
|
Borttagen
|
Henry satte ner påsarna på marken.
"nu har de mat iallafall och lite värme" sa Henry
27 okt, 2015 19:00
|
|
Borttagen
|
" Vad bra och tack " sa Lillian och log och tittade nyfiket i kasarna
" Finns prorslin och sånt i köket som vi kan använda " sa Lillian och log. Even började fixa med elementet.
27 okt, 2015 19:08
|
Du får inte svara på den här tråden.