[PRS]Ett starkt band
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> [PRS]Ett starkt band
|
Borttagen
|
"Jodå! Det bara verkar som om jag inte mår bra."
Mitt leende misslyckades totalt och det blev mer en grimas (stavning?!?!).
20 okt, 2015 19:27
|
|
Borttagen
|
"Kommer du med till frukosten?" Frågade jag.
20 okt, 2015 20:16
|
|
Borttagen
|
"Självklart!" sa jag och försökte resa mig upp.
20 okt, 2015 20:54
|
|
Borttagen
|
"Är du helt säker på att du klarar dig upp själv?" Frågade jag.
20 okt, 2015 20:55
|
|
Borttagen
|
Jag föll ihop på marken och suckade.
"Nje..."
20 okt, 2015 21:00
|
|
Borttagen
|
Jag drog upp Dova från golvet.
20 okt, 2015 21:04
|
|
Borttagen
|
20 okt, 2015 21:17
|
|
Borttagen
|
"Vi får skynda oss lite!" Sade jag.
20 okt, 2015 21:19
|
|
Borttagen
|
"Jag ska försöka!" sa jag och ryckte på axlarna.
20 okt, 2015 21:21
|
|
Borttagen
|
Vi kom till stora salen vad som var sent för oss, men tidigt för de andra.
20 okt, 2015 21:22
|
Du får inte svara på den här tråden.