You never fight alone
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> You never fight alone
|
Borttagen
|
Meagan satte på musik för att lugna ner sig lite hon skrev om senast modet inom några ämnen hennes blogg var ganska känd.
24 sep, 2015 13:40
|
|
Borttagen
|
Jimmy gick ut lite osäkert han såg sig omkring en aning skrämt. Innan han visste ordet var satt han fast vid ett träd,
Jimmy såg chockat på repen.
"Lugn Grabben jag kommer inte skada dig..så mycket" sa Bridget & hånlog.
Bridget såg mot huset & sprang fram till dörrklockan & plingade på dörren.
24 sep, 2015 13:43
|
|
Borttagen
|
Megan gick ner hon öppnade dörren långsamt och kikade ut hon stängde snabbt då hon inte kände igen personen. Hon sprang iväg från dörren för att gömma sig i huset.
24 sep, 2015 16:15
|
|
Borttagen
|
Bridget skakade på huvudet.
"Jag varnar dig om du inte kommer ut så kommer du aldrig mer få se din lille bror" ropade Bridget högt.
24 sep, 2015 16:16
|
|
Borttagen
|
Meagan stannade hon såg mot dörren hon suckade tyst och öppnade dörren och kom ut.
24 sep, 2015 16:17
|
|
Borttagen
|
Bridget log lite grann & band snabbt fast Meagan & lyfte upp henne & sprang snabbt till där hennes bror var fast bunden.
"det här var lätt" sa Bridget & log lite grann.
24 sep, 2015 16:20
|
|
Borttagen
|
Mitt huvud tänkte Meagan hon såg på sin bror och ville bara loss och befria honom och sticka härifrån.
24 sep, 2015 16:21
|
|
Borttagen
|
Bridget band fast Maegan bredvid Jimmy.
"ursäkta mig lite så ska jag bara meddela en person" sa Bridget & medelade Owen om att hon hade fångat Maegan & Jimmy.
24 sep, 2015 16:23
|
|
Borttagen
|
Ursäkta dig tänker jag inte göra tänkte Meagan hon försökte ta sig loss men repen skärde in i hennes hud hon fick rejält ont.
24 sep, 2015 16:25
|
|
Borttagen
|
"Det är ingen ide..jag har redan försökt tagit mig loss men repet sitter för hårt" sa Jimmy lågt.
24 sep, 2015 16:26
|
Du får inte svara på den här tråden.