Ometrixen är tillbaka (prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Ometrixen är tillbaka (prs)
|
Borttagen
|
Nästa morgon vaknade Caroline upp med ett ryck. Hon mindes att hon & Caleb hade träffat en utomjording i går kväll men inget mer än så. Hon ställde sig upp lite oroligt & såg sig omkring.
14 sep, 2015 13:28
|
|
Borttagen
|
Caleb vaknade han hade huvudverk och kom inte ihåg nånting nästan av vad som hänt på kvällen. Han satte sig upp och höll för sitt huvud.
14 sep, 2015 13:31
|
|
Borttagen
|
Caroline gick fram till sin bror.
"minns du vad som hände i går kväll?" frågade Caroline lite nyfiket.
14 sep, 2015 13:32
|
|
Borttagen
|
" Nej hurså ?" Frågade Caleb han kom inte ens ihåg Tewo eller att han träffat en utomjording.
14 sep, 2015 13:39
|
|
Borttagen
|
Caroline suckade lite grann. Hon förklarade allting som hon mindes.
14 sep, 2015 13:40
|
|
Borttagen
|
" Minns inget av det och utomjordingar finns inte " sa Caleb han reste sig från sängen och tog en Alvedon.
14 sep, 2015 13:44
|
|
Borttagen
|
"Men det gör det. Vi måste hitta honom" sa Caroline med en suck.
14 sep, 2015 13:44
|
|
Borttagen
|
" Om du säger det så " sa Caleb och såg på Caroline medans han svalde Alvedonen.
14 sep, 2015 13:49
|
|
Borttagen
|
"JAg tänker gå & leta reda på honom & du borde hjälpa till då pappa gav dig ansvaret"sa Caroline
14 sep, 2015 13:50
|
|
Borttagen
|
" Hm hjälpa till att leta efter nån man inte kommer ihåg kul " sa Caleb och tog på sig skor och Jacka han skulle hitta vem det nu än var
Rasmus kom in i labbet och såg sig om efter sin far.
14 sep, 2015 13:56
|
Du får inte svara på den här tråden.