Vad skulle din boggart bli?
Forum > Harry Potter > Vad skulle din boggart bli?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Att HP inte existerade ...
27 okt, 2012 23:57 |
|
Nenne00
Elev |
Min skulle nog bli ett skellet kanske... eller en jättelik krabba... eventuellt snape
Patronus: Dolphin Love horses<3 <3 <3 Den som läser detta är ... 28 okt, 2012 08:31 |
|
Borttagen
|
Ska jag vara ärlig så har jag ingen aning om vad min boggart skulle bli. Jag vet inte vad jag är rädd för.
__________________________________________ Läs gärna min ff Hemlighetsväktaren 28 okt, 2012 10:57 |
|
Borttagen
|
För mig skulle det hellt klart bli en dementor.
28 okt, 2012 11:08 |
|
Borttagen
|
Min famils död
28 okt, 2012 11:22 |
|
cikki
Elev |
en läbbig gubbe med ett stelt leende, som kommer emot mig med robotaktiga steg.... O.O
28 okt, 2012 11:59 |
|
Borttagen
|
min familj död
28 okt, 2012 19:09 |
|
lumos1
Elev |
typ gigantisk hög med stora slämmiga mördar/skogs sniglar
eller ljupt mörkt vatten där man inte ser botten ;;
28 okt, 2012 19:20 |
|
.:Elise:.
Elev |
30 okt, 2012 11:39 |
|
MissLollo
Elev |
30 okt, 2012 11:44 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen