PRS med Kaylin
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS med Kaylin
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Ian
"Du sa att jag skulle väcka dig innan jag mördade någon!" Sade jag och log snett. 13 sep, 2015 20:56 |
|
Kaylin
Elev |
Fox
- "Jag ställde faktiskt en fråga!" Säger jag, men rättar mig. "Faktiskt två!" Jag ler. "Men, du mördade den i alla fall...." Jag kollar på de trasiga delarna, och sedan upp på Ian (Kayla ligger alltså på golvet) "Näme herre jisses Gudinna! Vad har hänt med ditt ben?" Go Fuck yourself you damn cereal 13 sep, 2015 20:59 |
|
Borttagen
|
Ian
"Sönderslitet bara!" Säger jag och ler. 13 sep, 2015 21:03 |
|
Kaylin
Elev |
Fox
- "Vadå bara?" Frågar jag. "Men Ian, svara på frågan nu. Tycker du att jag passade så bra i uniformen, så att du hälde vatten på mig?" Go Fuck yourself you damn cereal 13 sep, 2015 21:04 |
|
Borttagen
|
Ian
"Du passade i uniformen. Jag hällde vatten över dig för att du hade svimmat. Mitt ben har blivit sönderslitet fler gånger!" Sade jag. 13 sep, 2015 21:07 |
|
Kaylin
Elev |
Fox
- "Men för i HELVETTE, svimmade jag? Dog jag inte?" Säger jag, med ett litet skratt. "Går det att fixa?" Go Fuck yourself you damn cereal 13 sep, 2015 21:11 |
|
Borttagen
|
Ian
"Ja, du svimmade! Jag måste nog åka till stan och fixa det." Sade jag. 13 sep, 2015 21:13 |
|
Kaylin
Elev |
Fox
- "Åka? Vart? Hur? När? Va? Vänta lite... Åka?..." Go Fuck yourself you damn cereal 13 sep, 2015 21:14 |
|
Borttagen
|
Ian
"Jag ska ju ändå bli upphämtad imorgon!" Sade jag aningen irriterat. 13 sep, 2015 21:23 |
|
Kaylin
Elev |
Fox
- "Och vad hade du tänkt göra av mig?" Muttrar jag småsurt. Jag svarar mig själv i tanken Jag ska låta dig stanna här, och låta dig ta dig hem själv. Det är därför jag är så ensam! jag blir ennu bistrare när jag tänker det. "Ian, duvet, jag har absolut ingenstans att ta vägen efter det här. Någon" jag harklar mig "bombade mitt hus... Så... Ja." Go Fuck yourself you damn cereal 13 sep, 2015 21:27 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen