Rollspel om Kopierarna (prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Rollspel om Kopierarna (prs)
|
Borttagen
|
"yupp ...jag rör inte det där vattnet" sa Hugo en aning skämtsamt & log.
"vi bör ta med dom allihopa " sa Olivia bestämt.
"ska bli" sa Hugo & log.
13 aug, 2015 18:53
|
|
Borttagen
|
" Jag tar inte tjejen " sa Malte bestämt
" Jag tar henne då " sa Naoki och tänkte vad har tjejen gjort Malte.
13 aug, 2015 18:56
|
|
Borttagen
|
Vince lyfte upp Aliwyn.
"Malte då kan väl du ta med den sista?" frågade Olivia lite osäkert & såg mot Edwyn.
13 aug, 2015 18:57
|
|
Borttagen
|
" Visst " sa Malte och lyfte upp Edwyn Naoki lyfte upp Kami och började gå ner för trappan Malte gick efter med Edwyn på axeln.
13 aug, 2015 18:59
|
|
Borttagen
|
Mina hade gömt sig väldigt bra.
Wolf stannade till. Han tyckte sig känna lukten av någon mer i huset.
"Wolf kom nu vi måste skynda oss härifrån" sa Olivia.
Wolf skakade på huvudet & följde efter Olivia & de andra.
13 aug, 2015 19:02
|
|
Borttagen
|
Malte och Naoki och Isadora började gå hemåt Malte såg på Kami och tänkte undrar om odjuret utnyttjar någon mer kille nu.
13 aug, 2015 19:03
|
|
Borttagen
|
"föresten verkade inte den där killen var väldigt smart?" sa Olivia frågandes & syftade på Edwyn.
13 aug, 2015 19:05
|
|
Borttagen
|
" Jo det verkar han och jag har en känsla av att vi hittat den vi letat efter " sa Isadora och gick in i basen.
13 aug, 2015 19:06
|
|
Borttagen
|
"tror jag också men vi måste göra några tester för att vara helt säker" sa Olivia med en suck. Hon gick också in i basen med de andra.
13 aug, 2015 19:08
|
|
Borttagen
|
" vad gör vi med de andra två så de inte kommer ivägen ?" Frågade Isadora hon hoppades verkligen på att det var Edwyn som var nummer 1.
13 aug, 2015 19:10
|
Du får inte svara på den här tråden.