Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys

1 2 3 ... 24 25 26 ... 95 96 97
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Jenn
"Hej gumman haft det bra? Kan du ta disken!?" Ropade min mamma
"Nej jag har kompisar här!" Ropade jag. "Ni får ursäkta" muttrade jag och gick upp till mitt rum. Dörren hade på utsidan massor av DW bilder och på insidan massor av HP bilder. På en hylla hade jag mina peruker i det minsta klädskåpet hade jag mina Cosplays kläder, mitt skrivbord var stökigt med en dator och på en hylla stod tusen (minst) böcker och lite fandomsaker.

14 aug, 2015 12:58

JossiMarauder
Elev

Avatar


Jossan

”Wow” sade jag.

So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb

14 aug, 2015 12:59

Borttagen

Avatar


Jenn
"Vadå?" Frågade jag och försökte skjuta några kläder under sängen för att det skulle se mindre stöckigt ut.

14 aug, 2015 13:18

JossiMarauder
Elev

Avatar


Jossan

"Vad fint det är! Det är Harry Potter-aktigt men ändå inte!" Sade jag. "Inte som mitt rum. Allt är i Harry Potter form, sängen är tillochmed likadan som Harrys"

So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb

14 aug, 2015 13:24

Borttagen

Avatar


Joey

Jag kollar på Jossan. "SKOJAR DU? Jag får knappt ha några HP-grejer, utom min slytherinhalsduk." Säger jag.

14 aug, 2015 13:27

Borttagen

Avatar


Jenn
Jag log och starta min dator. En stor gruppbild på Parle Productions som Marodörerna kom upp, jag log dem hade varit min stora inspiration.
_________________________________
HALLÅÅÅÅ??

14 aug, 2015 13:28

Kaylin
Elev

Avatar


Kayla
*spppcccchhh, sppchhhh!*
"Nu är det färdigt!" Säger frisören. "Wow, Gud, vad fint!" Jag tittar på mitt inte längre så brunröda hår. "Tack, Alie! Det blev jättebra! Hur mycket blir det?" Frågar jag, medans jag rotar fram några pengar ur väskan. "Du behöver inte betala! Vänner är ju trots allt vänner!" Hon blinkar och jag hör dörren plinga till. "Nästa gäst på tur! Dags att borsta!" Säger hon med en sarkastisk röst. Jag vinkar hejdå, och sätter mig på bussen, hem. Jag ser både Jenn, Joey, och Jossan. Men dom ser inte mig. Jag tar fram mobilen, pck går in på kontakter. "Will, Will, Will?" Viskar jag till mig själv. Skit, också! Jag måste bara få hans nummer. Jag sätter mig ner och börjar skissa ett namn, på blocket, som alltid ligger i väskan. "Will" står det, efter en stund, med stora, ovanliga grafittibokstäver. "Nästa då?" Frågar jag efter en stund har jag täcknat Gwen, med söta, ganska små bokstäver. När jag äntligen är hemma så är allas namn med! Will, Gwenn, Jenn, Joey, och Jossan. Men ett saknades... "Mitt, såklart!"

Go Fuck yourself you damn cereal

14 aug, 2015 20:36

Borttagen

Avatar


( Kaylin Kan du berätta hur håret ser ut så jag kan ta med Gwens reaktion? )

14 aug, 2015 21:02

Kaylin
Elev

Avatar


(Det får du se imorgon!! Överraskning) XD

Go Fuck yourself you damn cereal

14 aug, 2015 21:20

Borttagen

Avatar


Will
Jag satte mig där hemma och visste inte vad jag skulle göra. Jag hade säkert gjort ett jättedåligt första intryck på alla!

14 aug, 2015 21:22

1 2 3 ... 24 25 26 ... 95 96 97

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys

Du får inte svara på den här tråden.