the place call Rubian (Prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> the place call Rubian (Prs)
|
Borttagen
|
Casper tog sitt ritblock som han hade tappat på golvet och sprang till sitt rum. Natacha hade skrämt upp honom rejält antingen med fri vilja eller så tog något spöke över henne. Casper sjönk ner på golvet lutad mot väggen förrvirrad och rädd.
25 jul, 2015 19:41
|
|
Borttagen
|
Natasha stanade upp när hon märkte att hon hade fått nösblod. Hon toekadr bort liye blod från näsan
25 jul, 2015 19:46
|
|
Borttagen
|
Elias letade efter Casper han hade hjälpt lite vakter med en sak och var nu klar med det. Han stannade till då han såg sin syster blöda näsblod.
" Är du okej? " frågade Elias försiktigt.
25 jul, 2015 19:48
|
|
Borttagen
|
Natasha skakade på huvudet.
" jag lät dem göra det igen...spökerna " sa Natasha lågt.
25 jul, 2015 19:51
|
|
Borttagen
|
Elias såg oroligt på sin syster visst han var rädd för henne då han hörde henne prata med spöken och de pratade tillbaka men det här ämnet var något han brydde sig i.
" Jag vill inte att dom tar över dig du är din egen människa och ingen har rätt att ta över dig " sa Elias. Han pratade med allvarlig röst och det fanns ingen rädsla i rösten just nu.
25 jul, 2015 19:54
|
|
Borttagen
|
Natasha såg överaskat på Elias. Han hade aldrigt sagt något så rörande till henne förut.
"Men om de inte får som de vill kan de döda mig" sa Natasha.
25 jul, 2015 19:56
|
|
Borttagen
|
" Jag vet det och vi behöver ett sätt att bli av med spökerna eller ja iallafall de som vill ta över dig " sa Elias han kunde ju inte veta hur alla spökerna var som person. Vissa kunde ju vara snälla.
25 jul, 2015 19:57
|
|
Borttagen
|
" det finns inget sätt att bli av med dem." Sa Natasha lågt.
25 jul, 2015 20:01
|
|
Borttagen
|
" Hur vet du det. Det kanske finns något sätt som står i nån gammal bok om spöken " sa Elias han ville minnas att han hade sett några böcker om spöken i deras bibliotek.
25 jul, 2015 20:03
|
|
Borttagen
|
" sånt kan vara farligt " sa Natasha lågt.
25 jul, 2015 20:07
|
Du får inte svara på den här tråden.