Prs. melody malfoy
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Prs. melody malfoy
|
Borttagen
|
Jag kollade runt i korridoren.
"Är verkligen allt det här ditt?" Frågar jag.
23 apr, 2015 18:52
|
|
Borttagen
|
23 apr, 2015 18:54
|
|
Borttagen
|
"Wow" Sa jag."Måste inte det vara dyrt för dina föräldrar?"
23 apr, 2015 19:15
|
|
Borttagen
|
23 apr, 2015 19:16
|
|
Borttagen
|
"Vad jobbar de med?" frågade jag.
23 apr, 2015 19:17
|
|
Borttagen
|
" Dom är advokater" sa jag.
23 apr, 2015 19:17
|
|
Borttagen
|
"Okej" Sa jag. "Ska vi spela något spel?"
23 apr, 2015 19:19
|
|
Borttagen
|
23 apr, 2015 19:20
|
|
Borttagen
|
"Var har du spelen någonstans?"
23 apr, 2015 19:22
|
|
Borttagen
|
Jag pekade på dörren bredvid toan.
23 apr, 2015 19:25
|
Du får inte svara på den här tråden.