Narry - privat rollspel <3
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Narry - privat rollspel <3
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
(But it felt DIFFERENT)
Jag biter min läpp och fortsätter med smeten. 18 nov, 2014 21:52 |
|
Beben
Elev |
18 nov, 2014 21:53 |
|
Borttagen
|
"Men det är okej, Niall"
18 nov, 2014 21:59 |
|
Beben
Elev |
18 nov, 2014 22:01 |
|
Borttagen
|
"Jag vet att du inte menade det på det sättet" ler jag svagt.
18 nov, 2014 22:02 |
|
Beben
Elev |
18 nov, 2014 22:03 |
|
Borttagen
|
"Så, sen kan man bara börja steka" säger jag.
18 nov, 2014 22:03 |
|
Beben
Elev |
18 nov, 2014 22:04 |
|
Borttagen
|
Jag tar en slev, och lägger ner smet med den i stekpannan.
18 nov, 2014 22:05 |
|
Beben
Elev |
Jag vill så gärna hålla om honom, liksom, stå bakom honom och kyssa hans nacke medan han lagar mat. Jag skulle ha varit så mycket mer kärleksfull än hans flickvän är.
18 nov, 2014 22:07 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen