Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Jag då? [sv]

Forum > Fanfiction > Jag då? [sv]

1 2 3 ... 24 25 26 ... 46 47 48
Användare Inlägg
MayoGryffindor
Elev

Avatar


Hahahaha Jag älskar också att skriva ^^ Synd bara att jag suger på det

"She's buying the stairway to heaven"

13 jun, 2011 16:25

Minidjuret
Elev

Avatar


Du nu ljuger du, igen! D:

13 jun, 2011 16:39

MayoGryffindor
Elev

Avatar


Va, nej ? :O

"She's buying the stairway to heaven"

13 jun, 2011 16:41

Salazar1
Elev

Avatar


Spamm! Har du fler kapitel klara eller måste vi vänta!?

Slytherin Pride

13 jun, 2011 16:42

MayoGryffindor
Elev

Avatar


Det är iallafall en "diskussion". "Vissa" skriver bara "mer" efter varje persons inlägg.. Såå.

"She's buying the stairway to heaven"

13 jun, 2011 16:44

Salazar1
Elev

Avatar


Det är ändån spamm att bara prata med en person med varranan inlägg typ. Strunt samma

Slytherin Pride

13 jun, 2011 16:46

Minidjuret
Elev

Avatar


Ni får vänta tills minst imorrn, kanske kommer ett kappitel på torstag eftersom imorgon kommer jag hem från skolan klockan 19.30 och på onsdag ska jag träffa min brors fd flickvän och hennes flickvän.

13 jun, 2011 16:50

Salazar1
Elev

Avatar


Okej! Bra att veta då!!

Slytherin Pride

13 jun, 2011 16:52

MayoGryffindor
Elev

Avatar

+1


Skrivet av Salazar1:
Det är ändån spamm att bara prata med en person med varranan inlägg typ. Strunt samma

Okej ? Det är ännu mer spamm att skriva "MEEEEEEEEEEER" MEEEEEEEEEEER" "mer mer mer mer mer" efter någons inlägg hela tiden men visst. Vi verkar ha delate uppfattningar om spamm och diskussioner. But, never mind.

"She's buying the stairway to heaven"

13 jun, 2011 16:53

Salazar1
Elev

Avatar


Jag har aldrig sagt att det inte är spamm att skriva mer efter alla inlägg! Men det står bara i reglerna!

Slytherin Pride

13 jun, 2011 16:55

1 2 3 ... 24 25 26 ... 46 47 48

Forum > Fanfiction > Jag då? [sv]

Du får inte svara på den här tråden.