Jag då? [sv]
Forum > Fanfiction > Jag då? [sv]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MayoGryffindor
Elev |
Hahahaha
"She's buying the stairway to heaven" 13 jun, 2011 16:25 |
|
Minidjuret
Elev |
Du nu ljuger du, igen! D:
13 jun, 2011 16:39 |
|
MayoGryffindor
Elev |
Va, nej ? :O
"She's buying the stairway to heaven" 13 jun, 2011 16:41 |
|
Salazar1
Elev |
Spamm! Har du fler kapitel klara eller måste vi vänta!?
Slytherin Pride 13 jun, 2011 16:42 |
|
MayoGryffindor
Elev |
Det är iallafall en "diskussion". "Vissa" skriver bara "mer" efter varje persons inlägg.. Såå.
"She's buying the stairway to heaven" 13 jun, 2011 16:44 |
|
Salazar1
Elev |
Det är ändån spamm att bara prata med en person med varranan inlägg typ. Strunt samma
Slytherin Pride 13 jun, 2011 16:46 |
|
Minidjuret
Elev |
Ni får vänta tills minst imorrn, kanske kommer ett kappitel på torstag eftersom imorgon kommer jag hem från skolan klockan 19.30 och på onsdag ska jag träffa min brors fd flickvän och hennes flickvän.
13 jun, 2011 16:50 |
|
Salazar1
Elev |
Okej! Bra att veta då!!
Slytherin Pride 13 jun, 2011 16:52 |
|
MayoGryffindor
Elev |
Skrivet av Salazar1: Det är ändån spamm att bara prata med en person med varranan inlägg typ. Strunt samma Okej ? Det är ännu mer spamm att skriva "MEEEEEEEEEEER" MEEEEEEEEEEER" "mer mer mer mer mer" efter någons inlägg hela tiden men visst. Vi verkar ha delate uppfattningar om spamm och diskussioner. But, never mind. "She's buying the stairway to heaven" 13 jun, 2011 16:53 |
|
Salazar1
Elev |
Jag har aldrig sagt att det inte är spamm att skriva mer efter alla inlägg! Men det står bara i reglerna!
Slytherin Pride 13 jun, 2011 16:55 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen