Kampen om Glee {Prs}
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Kampen om Glee {Prs}
|
Borttagen
|
Han ser ut genom fönstret medan låten spelas och ser Selena. Hon hjular, gör volter och en massa. Gud, blir hon aldrig trött?
15 maj, 2014 22:28
|
|
Borttagen
|
" Nej? Vad skulle det vara?" Sa Sagas mamma.
" Hon verkar deppig.." Sa Lucas och tog ett äpple
15 maj, 2014 22:52
|
|
Borttagen
|
Jaja, hon kanske blir lycklig av det, tänker han. Alex sätter på låten en gång till.
15 maj, 2014 23:01
|
|
Borttagen
|
" Jaha.. Vi får prata med henne om det till middagen " sa Sagas mamma.
" Ja, det kan vara bäst.." Sa Lucas.
Sagas mamma satte på ugnen
15 maj, 2014 23:02
|
|
Borttagen
|
Efter att ha spelat låten två gånger sätter han på sin egen musik och gör mstteläxor.
15 maj, 2014 23:04
|
|
Borttagen
|
Saga tog upp mobilen och ringde Alex, det var första gången men hon behövde verkligen prata med honom.
15 maj, 2014 23:06
|
|
Borttagen
|
Han sänker volymen när mobilen ringer.
"Hej?" Svarar han.
15 maj, 2014 23:07
|
|
Borttagen
|
Saga är tyst en liten stund innan hon tyst säger
" Hej.. Det är Saga "
15 maj, 2014 23:09
|
|
Borttagen
|
"Hej Saga!" Säger han och stänger av musiken helt.
15 maj, 2014 23:10
|
|
Borttagen
|
" Jo Alex.. Jag behöver prata.." Mumlade Saga blygt
15 maj, 2014 23:11
|
Du får inte svara på den här tråden.