PRS mellan Alicia Hagström och Neloon
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS mellan Alicia Hagström och Neloon
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Neloon
Elev |
Jag ville inte ha någon drama ikväll så jag svarade glatt hej tillbaka och Alex gick upp till sovsalarna och jag föll ner i Remus knä
11 maj, 2014 19:59 |
|
Borttagen
|
Jag satt mig ner på sängen och tänkte på Sirius.
11 maj, 2014 20:02 |
|
Neloon
Elev |
- Remus jag orkar inte, allt drama och alla utbrott, kan vi inte bara rymma här ifrån? Frågade jag honom och blundade
11 maj, 2014 20:04 |
|
Borttagen
|
Jag reste mig upp och gick ner till Ali.
- Jag måste berätta en sak, sa jag tyst. - Jag och Sirius är ihop igen, sa jag tyst. 11 maj, 2014 20:05 |
|
Neloon
Elev |
- Jag vet, sa jag och lade armarna i kors och reste mig upp.
11 maj, 2014 20:18 |
|
Borttagen
|
- Hur kan du veta det? frågade jag argt.
11 maj, 2014 20:19 |
|
Neloon
Elev |
- Jag följde efter dig ner till sjön, sa jag
11 maj, 2014 20:28 |
|
Borttagen
|
- Jag kan inte fatta att du földe efter mig ner till sjön, skrek jag argt.
- Jag kommer aldrig förlåt dig för det här, skrek jag argt och sprang därifrån. 11 maj, 2014 20:29 |
|
Neloon
Elev |
Jag sneglade mot Remus
- Gå upp dit och prata med henne, sa han - Men jag vill inte gå upp dit, jag orkar inte med allt drama, sa jag och gick ifrån sällskapsrummet. 11 maj, 2014 20:52 |
|
Borttagen
|
Jag satt på sängen och skrek av ilska.
Min bästa vän litar inte på mig tänkte jag argt och kastade kudden jag höll i mot dörren. 11 maj, 2014 20:54 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS mellan Alicia Hagström och Neloon
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen