PrS :D
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> PrS :D
|
Borttagen
|
Jag gnydde till lite och fortsatte kyssa henne.
28 apr, 2014 20:09
|
|
Borttagen
|
Jag log och slutade kyssa Clark.
28 apr, 2014 20:10
|
|
Borttagen
|
28 apr, 2014 20:12
|
|
Borttagen
|
Jag såg på Clark. Han var inte ens ful. Varför tyckte alla det? Han såg helt vanlig och normal ut.
28 apr, 2014 20:15
|
|
Borttagen
|
Jag log så mina skrattgropar syntes.
28 apr, 2014 20:17
|
|
Borttagen
|
- Du är så söt, sade jag och log.
28 apr, 2014 20:21
|
|
Borttagen
|
Jag log.
-Du är sötare,sa jag
28 apr, 2014 20:22
|
|
Borttagen
|
Jag skakade på huvudet.
- Nej, för du är sötast. Sade jag och gav Clark en snabb kyss på munnen.
28 apr, 2014 20:24
|
|
Borttagen
|
Jag rodnade och skakade på huvudet.
28 apr, 2014 20:28
|
|
Borttagen
|
Jag skrattade.
- Joo, det är du!, sade jag envist.
28 apr, 2014 20:29
|
Du får inte svara på den här tråden.