Rrs (Singwithice & ErisedStone)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Rrs (Singwithice & ErisedStone)
|
Borttagen
|
"Så ... folk går omkring med mobiler på 2000-talet" säger jag halvt för mig själv.
25 mar, 2014 21:43
|
|
Borttagen
|
"Ja, alla har en" säger jag.
25 mar, 2014 21:44
|
|
Borttagen
|
"Aurora ... det är inte 2000-talet" säger jag och suckar.
25 mar, 2014 21:47
|
|
Borttagen
|
"Jag tror inte heller det är det. Jag tror att det skedde en tidsresa" säger jag lugnt.
25 mar, 2014 21:53
|
|
Borttagen
|
"Verkligen?" säger jag och skrattar lite.
25 mar, 2014 21:54
|
|
Borttagen
|
"Antingen det eller så är du en knäppgök tillsammans med den där andra killen" säger jag och fnyser.
25 mar, 2014 21:57
|
|
Borttagen
|
"Eller ... så har du bara slagit i huvudet?" säger han.
25 mar, 2014 22:01
|
|
Borttagen
|
"Hur förklarar du då min iPhone?
25 mar, 2014 22:02
|
|
Borttagen
|
"Jag vet inte ..." säger jag lågt.
25 mar, 2014 22:03
|
|
Borttagen
|
"Jag är från 2000-talet. Och jag vill tillbaka men jag vet inte hur..." Säger jag sorgset.
25 mar, 2014 22:09
|
Du får inte svara på den här tråden.