Old Hogwarts privatroll! :D
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Old Hogwarts privatroll! :D
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Glucken
Elev |
jag tittade på Draken och kom på att jag inte hade sagt grattis till Draken till hans 4100 års dag
- Grattis förresten på 4100 års dagen. 4 mar, 2014 14:05 |
|
superV
Elev |
- Tack Krabban, du kom ihåg. Grattis förresten på din 4100 års dag. Jag vet att det var för en månad sen men jag har ju haf tlite jobbigt på sista tiden
4 mar, 2014 16:41 |
|
Glucken
Elev |
- ja efter det där uppdraget i Finland tror jag du var i så kan jag förstå det jag skulle inte veta var ju i spanien
4 mar, 2014 16:44 |
|
superV
Elev |
4 mar, 2014 19:15 |
|
Glucken
Elev |
- ja låt oss gå
Det tog inte så lång tid för Draken och mig att ta oss till hogsmead väl inne på baren så tog det inte så lång tid att hitta vår kontakt. 4 mar, 2014 19:54 |
|
MatteSweet
Elev |
-Oj, det var ju inte bra, men häng på mig då.
Skicka gärna en uggla ;) 4 mar, 2014 19:59 |
|
superV
Elev |
4 mar, 2014 20:06 |
|
Glucken
Elev |
- allvarligt ? Nu när vi ska få våra order
4 mar, 2014 21:07 |
|
Majis
Elev |
"Okej..." sa jag och hängde med henne. "Men vart ska vi?"
Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 5 mar, 2014 10:25 |
|
superV
Elev |
5 mar, 2014 15:30 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen