PRS||
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS||
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
- Vad tänker du på? Frågade jag efter en stunds tystnad.
5 jan, 2014 00:13 |
|
Nessie Black
Elev |
"Dig" sa hon med ett tyst skratt. "Bland annat"
Come to the dark side, we have Draco 5 jan, 2014 00:15 |
|
Borttagen
|
Jag log
5 jan, 2014 00:16 |
|
Nessie Black
Elev |
"Vad tänker du på då?" frågade hon mjukt.
Come to the dark side, we have Draco 5 jan, 2014 00:17 |
|
Borttagen
|
- Att det känns konstigt att gilla dig. Sade jag och log.
5 jan, 2014 00:19 |
|
Nessie Black
Elev |
Alex log mot honom. "Konstigt, antagligen fel för många"
Come to the dark side, we have Draco 5 jan, 2014 00:27 |
|
Borttagen
|
- Det var inte så jag menade. Sade jag och kysste henne på pannan
5 jan, 2014 00:36 |
|
Nessie Black
Elev |
Alex log och såg upp på honom.
"Hur menar du då?" Come to the dark side, we have Draco 5 jan, 2014 00:37 |
|
Borttagen
|
- Jag vet inte. Sade jag och log.
5 jan, 2014 00:39 |
|
Nessie Black
Elev |
Alex log mjukt och la en hand på hans kind.
Come to the dark side, we have Draco 5 jan, 2014 00:40 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen