PRS mellan amanda1104 och Fellrendión
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS mellan amanda1104 och Fellrendión
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
amanda1104
Elev |
Aily står kvar bredvid vingen. Pilen är i hennes hand.
"Se, det var väll inte så farligt" säger Aily. Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 1 jan, 2014 15:32 |
|
Fellrendión
Elev |
1 jan, 2014 19:36 |
|
amanda1104
Elev |
"Sluta spruta eld på saker och ting ingen någon anfaller dig. Se nu tände du eld på en kompis hus. Vart ska hon nu bo?" frågar Aily och ser på draken. Han blinkar bara mot henne.
"Vill du ta mig till Hel?" frågar Aily och han breder ut vingarna. Hon klättrar upp på honom och så lyfter han. Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 1 jan, 2014 19:38 |
|
Fellrendión
Elev |
Elden spred sig genom gräset. Alla kämpade med att släcka den men allting gick förgäves. Alla hus var snart i lågor.
1 jan, 2014 19:41 |
|
amanda1104
Elev |
Aily ser med bävan på elden som sprider sig under dom. Draken landar bredvid Hel och Loke. När dom ser Aily klättra ner från honom tappar dom praktiskt hakan.
"Hur lyckades du med det där?" frågar Hel. Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 1 jan, 2014 19:48 |
|
Fellrendión
Elev |
2 feb, 2014 22:40 |
|
amanda1104
Elev |
Okej
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 3 feb, 2014 07:54 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen