Ett mörkare Alice i Underlandet (ORS)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Ett mörkare Alice i Underlandet (ORS)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Fellrendión
Elev |
"Du skrämmer inte mig", sa Alice och tog ett språng med Vorpalkniven. Jabberwocken sprutade eld efter henne.
1 jan, 2014 19:53 |
|
amanda1104
Elev |
Katten ser plötsligt allt som händer. Han kastar sig mot Jabberwocken med uppspärrade klor.
"Varför hamnar du alltid i trubbel" ropar han till Alice. Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 1 jan, 2014 20:03 |
|
Fellrendión
Elev |
"De flesta tycks vilja mig det värsta"! Sa Alice.
Efter en hård strid på liv och död lyckades Alice hugga Jabberwocken i hjärtat och den föll ner på golvet. Då plockade hon ut ögat. Staven var färdig.
1 jan, 2014 20:09 |
|
amanda1104
Elev |
"Sådär! Men hur kommer vi tillbaka?" frågar katten.
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 1 jan, 2014 21:28 |
|
Fellrendión
Elev |
1 jan, 2014 21:44 |
|
amanda1104
Elev |
"Inte igen" säger katten och så försvinner marken under honom.
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 1 jan, 2014 21:48 |
|
Fellrendión
Elev |
2 feb, 2014 22:40 |
|
amanda1104
Elev |
Okej
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 3 feb, 2014 07:55 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen