Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Den sanna arvingen (prs)

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Den sanna arvingen (prs)

1 2 3 ... 24 25 26 ... 78 79 80
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Wiliam följde med Alicia

30 nov, 2013 21:36

Borttagen

Avatar



Dom gick över vägen. Alicia knackade på damens axel.
"Behöver du hjälp att gå över ännu en gång?" flinade hon.

30 nov, 2013 21:37

Borttagen

Avatar


Wilam såg på damen som bara log mot dom men sedan började hon syna Wiliam och gå runt honom

30 nov, 2013 21:40

Borttagen

Avatar



"Det är han va?" frågade Alicia. Damen nickade.
"Bra gjort, kom med här." sa hon och satte på sig en luva.

30 nov, 2013 21:40

Borttagen

Avatar


Wiliam förstod ingenting damen var läskig då hon hade verkligen kollat på honom.

30 nov, 2013 21:42

Borttagen

Avatar



"Ta det lugnt..." viskade Alicia till William och gick efter damen.

30 nov, 2013 21:44

Borttagen

Avatar


Wiliam gick osäkert efter dom

30 nov, 2013 21:48

Borttagen

Avatar



Dom kom fram till ett trasigt gammalt hus och damen öppnade dörren. Alicia steg in och tittade sig omkring. Damen tog av sin kappa och log mot dom.

30 nov, 2013 21:50

Borttagen

Avatar


Wiliam gick in efter Alicia han kände sig hemskt osäker och kollade tveksam på kvinnan
" vem är du? " frågade Wiliam

30 nov, 2013 21:53

Borttagen

Avatar



"Jag är någon som kommer hjälpa er och behöver hjälp från er... Ja, som ni... du, Alicia kanske märkt så är vårt land inte sig likt." sa hon och tittade allvarligt på Alicia. Hon nickade."Och jag behöver din hjälp William för att jag var god vän med dina föräldrar. Jag har märkt att källan kommer uppifrån bergen och det är endast ungar som kan ta sig upp. Jag är alldeles för gammal." sa damen och log.
--------------
Skulle vi vara två personer var? Ska vi köra med att dom kanske hänger med dom upp i bergen från början eller ska dom mötas?

30 nov, 2013 21:56

1 2 3 ... 24 25 26 ... 78 79 80

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Den sanna arvingen (prs)

Du får inte svara på den här tråden.