HG/HP-roll Queen Boo & ErisedStone!
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > HG/HP-roll Queen Boo & ErisedStone!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
"Eller grus" säger jag och rynkar näsan.
23 dec, 2013 16:43 |
|
Queen Boo
Elev |
"Mm... säkert" säger jag. "Armida borde ta på sig en klänning av grus. Det återspeglar hennes hjärna"
jag är jättecoolig älska mig plz 23 dec, 2013 17:09 |
|
Borttagen
|
"Eller så borde hon inte ha något alls på sig, då återspeglar det sig verkligen"
23 dec, 2013 17:12 |
|
Queen Boo
Elev |
"Ja, det har du rätt i. Men detr en syn jag inte vill se"
jag är jättecoolig älska mig plz 23 dec, 2013 17:26 |
|
Borttagen
|
"Mm, nej tack" säger jag och ryser till.
23 dec, 2013 17:30 |
|
Queen Boo
Elev |
Det knackar på lägenhetens dörr.
jag är jättecoolig älska mig plz 23 dec, 2013 17:32 |
|
Borttagen
|
Armida öppnar.
23 dec, 2013 17:34 |
|
Queen Boo
Elev |
"Stylisterna väntar" hör jag någon säga
jag är jättecoolig älska mig plz 23 dec, 2013 17:53 |
|
Borttagen
|
Jag suckar.
"Jaha, då var det dags" 23 dec, 2013 17:54 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag nickar. "Kom då"
jag är jättecoolig älska mig plz 23 dec, 2013 17:59 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen