Barnie och coolingen, prs
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Barnie och coolingen, prs
|
Borttagen
|
Ted nickar och lyckligt skrattandes drar jag honom i armen mot stora salen.
4 nov, 2013 22:53
|
|
Borttagen
|
"Då går vi då!"
Cornelia och jag pratar lätt om lite olika saker.
4 nov, 2013 23:08
|
|
Borttagen
|
Jag lunkar nynnandes in i stora salen och sätter mig långt ut på sidan av bordet. Där börjar jag ta för mig av de olika delikatesserna som står serverade på polerade silverfat.
4 nov, 2013 23:12
|
|
Borttagen
|
Cornelia skrattar och vi sätter oss vid mitten av bordet. Sen ser jag att Pling satt sig vid ena hörnet.
"Vi sätter med Pling istället!"
Jag tar min tallrik och sätter mig hos henne.
4 nov, 2013 23:15
|
|
Borttagen
|
Jag är i full gång med att äta potatismos när det kommer nån. Jag ser upp och ler det bästa jag kan. Jag sväljer med möda ner mitt mod.
- Hej! Säger jag hest när jag lyckats.
5 nov, 2013 07:30
|
|
Borttagen
|
"Hej, jag o Cornelia sätter oss här. Bara om det är ok?", säger jag och sätter mig.
5 nov, 2013 07:55
|
|
Borttagen
|
Jag rycker på axlarna.
- Sitt på ni!
5 nov, 2013 13:39
|
|
Borttagen
|
Jag skrattar och sätter mig ner.
5 nov, 2013 14:22
|
|
Borttagen
|
Jag ler lite och tar mera mos på gaffeln.
5 nov, 2013 14:53
|
|
Borttagen
|
"Så, hur var första dagen?", jag skyfflar in lite ris i munnen.
5 nov, 2013 15:05
|
Du får inte svara på den här tråden.