ORS
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ORS
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Eric och jag släntrar igenom korridorerna.
"Vem blev egentligen lagkapten? Jag vet inte ens vem HAN är!", jag är lite upprörd över att jag inte blev kapten, det var ändå det jag hoppats, och det Stanley hoppats på. 24 okt, 2013 23:14 |
|
Testralis
Elev |
(Ja det tycker jag vi kan göra! Vad tycker du Barnie?(ja nu tänker jag kalla dig det))
Ta en titt på min ff:D: http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=36897&page=#p2387479
24 okt, 2013 23:15 |
|
Borttagen
|
(äh whatevs)
Efter trolldyrckskonsten är det örtlära. 24 okt, 2013 23:15 |
|
Borttagen
|
(låter bra
24 okt, 2013 23:16 |
|
Testralis
Elev |
Dags för nästa lektion, mugglarstudier. "Skynda dig Karah! Vi är redan 1 minut sena!".
Ta en titt på min ff:D: http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=36897&page=#p2387479
24 okt, 2013 23:18 |
|
Borttagen
|
(Jaj!)
"LUNCHTIME!" ropar jag och springer mot stora salen. 24 okt, 2013 23:18 |
|
Testralis
Elev |
Dags för lunch. Alltid lika kul med lunch första dagen, prata om lektionerna och sånt där. Åh vad jag älskar Hogwarts! Det är mitt hem, barnhemmet är ett tillfälligt boende under somrarna, jag hör inte dit, inte alls.
Ta en titt på min ff:D: http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=36897&page=#p2387479
24 okt, 2013 23:21 |
|
Borttagen
|
Jag går in i salen och söker efter mina vänner.
24 okt, 2013 23:21 |
|
Borttagen
|
Jag och Eric går med två tjejer från Hufflepuff och en Ravenclaw kille till Stora Salen för att äta.
"ja, vem blev er lagkampten då?! "Vi har Puffen, du vet Frinchey? Och Ravenclaw har Geronye." tur, lätta motståndare båda två. Jag går och sätter mig längst ut vid Gryffindor bordet. 24 okt, 2013 23:21 |
|
Borttagen
|
Jag får syn på Brian oh Eric och sätter mig hos dem. "Hur var första lektionerna då?"
24 okt, 2013 23:23 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen