Roll mellan Justme! och ErisedStone :)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Roll mellan Justme! och ErisedStone :)
|
Borttagen
|
"Kanske" sa jag. "Men då får de tycka det"
4 nov, 2013 18:50
|
|
Borttagen
|
Jag höjde på ögonbrynen.
- För inte så länge sedan var det jätte viktigt för dig att hålla ett bra rykte.
4 nov, 2013 18:55
|
|
Borttagen
|
"Jag är hellre mig själv" sa jag.
4 nov, 2013 18:56
|
|
Borttagen
|
Jag nickade.
- Och så blir du som mig för att du är dig själv. Sade jag och log.
4 nov, 2013 18:59
|
|
Borttagen
|
Jag log tillbaka.
"Fast jag hoppas inte jag blir så tjejig" sa jag.
"Inte för att du är så himla tjejig" sa jag snabbt. "Och inte killig heller!"
Jag suckade och önskade att jag inte sagt något.
4 nov, 2013 19:07
|
|
Borttagen
|
Jag skrattade.
- Vadå ? Det är väl ingen skillnad hur tjejig eller killig man är ? Sade jag och boxade honom på armen.
4 nov, 2013 19:09
|
|
Borttagen
|
"Den världen jag kommer ifrån, jo" sa jag och boxade retsamt tillbaka på henne.
5 nov, 2013 14:24
|
|
Borttagen
|
-Som du vill. Sade jag och log. Flera glodde på mig och Niall.
5 nov, 2013 15:16
|
|
Borttagen
|
"Lektionen börjar snart, vi måste nog skynda oss" sa jag och reste mig.
5 nov, 2013 15:17
|
|
Borttagen
|
Jag nickade men satt kvar iallafall.
5 nov, 2013 15:19
|
Du får inte svara på den här tråden.