Början.
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Början.
|
Borttagen
|
25 sep, 2013 19:27
|
|
Borttagen
|
Jag log tillbaka.
"Sov nu"
Jagreste mig upp.
25 sep, 2013 19:33
|
|
Borttagen
|
"Godnatt!"
Jag la mig i sängen igen.
25 sep, 2013 19:36
|
|
Borttagen
|
Jag gick ut ur rummet och stängde dörren.
25 sep, 2013 19:38
|
|
Borttagen
|
25 sep, 2013 19:59
|
|
Borttagen
|
-Diego-
Tanken på att gå tillbaka till Kitty var väldigt lockande. Men jag höll mig ifrån det eftersom jag hade en känsla av att hon tyckte att allt gått lite för fort.
25 sep, 2013 20:02
|
|
Borttagen
|
Jag föll ner i en djup sömn.
25 sep, 2013 20:05
|
|
Borttagen
|
-nästa dag-
Jag kom till skolan tidigt och gick in i klassrummet. Det var bara tre andra där. Jag tog en plats längst bak i klassrummet.
25 sep, 2013 20:07
|
|
Borttagen
|
Jag gick in i klassrummet och satte mig längst bak utan att titta upp.
25 sep, 2013 20:08
|
|
Borttagen
|
Jag såg ur ögonvrån att Bree kom men tittade i övrigt inte på henne.
25 sep, 2013 20:19
|
Du får inte svara på den här tråden.