(prs) Queen boo och ErisedStone
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (prs) Queen boo och ErisedStone
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Queen Boo
Elev |
''ja, vi är tjejer!'' skrattade hon.
jag är jättecoolig älska mig plz 6 sep, 2013 20:52 |
|
Borttagen
|
"Självklart ..." mumlade jag. "Jag hade i alla fall tänkt springa några varv runt stan innan imorgon"
Jag kollade mot dörren. 6 sep, 2013 20:54 |
|
Queen Boo
Elev |
''Gå ni! Vi ses, Sophie''
jag är jättecoolig älska mig plz 6 sep, 2013 21:02 |
|
Borttagen
|
"Förresten, Sophie!" sa jag. "Vargarna kommer imorgon"
6 sep, 2013 21:02 |
|
Queen Boo
Elev |
Sophie skrek till av lycka. ''Grymt!'' sa hon ivrigt. ''vargarna?'' frågade jag.
jag är jättecoolig älska mig plz 6 sep, 2013 21:03 |
|
Borttagen
|
Jag var glad och var nästan på väg att skutta av glädje.
"Ja, de är typ som varulvar! Och vi ska brottas med dem! Imorgon!" sa jag högt. 6 sep, 2013 21:05 |
|
Queen Boo
Elev |
''Får jag titta på?'' frågade jag, vänd mot Sophie, för jag visste att killen skulle säga nej.
jag är jättecoolig älska mig plz 6 sep, 2013 21:05 |
|
Borttagen
|
"Nej!"
"Ja!" Vi sa det samtidigt. 6 sep, 2013 21:06 |
|
Queen Boo
Elev |
''tack!'' sa jag glatt
jag är jättecoolig älska mig plz 6 sep, 2013 21:07 |
|
Borttagen
|
"Inte en chans!" sa jag upprört.
6 sep, 2013 21:08 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (prs) Queen boo och ErisedStone
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen