(Prs) evee och Elinthemagicwitch
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (Prs) evee och Elinthemagicwitch
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
"Sluta,sa jag och slängde Melodis kläder på sängen
3 sep, 2013 14:35 |
|
evee
Elev |
"Jag lovar att jag ska sluta tänka på honom" Ge mig bara lita tid.
Abby: Jag satt kvar i trappan och lutade mig mot räcket. De hade varit borta i 20 minuter. ![]() ![]()
3 sep, 2013 14:39 |
|
Borttagen
|
"Men varför tänker du på honom,frågade jag. Han slog ju dig
3 sep, 2013 14:40 |
|
evee
Elev |
"För att..." jag blev tyst."...Jag älskar honom fortfarande." Jag tog på mig mina kläder och puttade ut honom ur mitt rum.
![]() ![]()
3 sep, 2013 14:41 |
|
Borttagen
|
"Han är ju fyfan en misshandlare! Han gjorde ju slut med dig. Jag gjorde aldrig slut med dig.
3 sep, 2013 14:43 |
|
evee
Elev |
3 sep, 2013 14:44 |
|
Borttagen
|
Jag knackade på igen.
"Men vafan Melodi,vi kan väl prata 3 sep, 2013 14:45 |
|
evee
Elev |
Jag öppnar "Jag är hällde ihop med honom än en player" Jag smäller igen dörren och sätter mig på sängen.
![]() ![]()
3 sep, 2013 14:47 |
|
Borttagen
|
"Men snälla Melodi,vi kan väl försöka igen.Jag vill att du ska njuta.Jag kan låssats att jag är tobbe. Som ett rollspel.
3 sep, 2013 14:49 |
|
evee
Elev |
3 sep, 2013 14:54 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (Prs) evee och Elinthemagicwitch
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen