(Prs) Mellan JustMe! & fashion7
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> (Prs) Mellan JustMe! & fashion7
|
Borttagen
|
Det regnade, så jag gick tillbaka till centrum. Fick syn på Kevin.
- Ida kan inte ses, inte nån annan heller. Aldrig att jag går hem igen, men vart ska jag sova?? muttrade jag och slog mig ner vid en minst lika blöt Kevin. Så slog det mig.
- Jaa! Ett hotell!! Jag sover på ett hotell!
1 sep, 2013 21:48
|
|
Borttagen
|
Jag såg på Lei. Jag hade inga pengar till ett hotelrum. Jag suckade och såg på klockan.
Jag skickade ett meddelande till Lucas.
Har du nåcot ekstra i kväll ?
Om en stund fick jag ett svar:
Nej.
Jag skulle sova hos honom. Vi var inte direkt bästa vänner men vänner iallafall.
Jag strök undan en lock från ansiktet och gäspade.
Klockan 21:30 skulle jag till Lucas.
1 sep, 2013 21:55
|
|
Borttagen
|
Jag bokade ett hotellrum. Klockan var sent när jag kom dit, så jag somnade direkt. Klockan elva på morgonen nästa dag checkade jag ut och gick mot centrum.
1 sep, 2013 22:04
|
|
Borttagen
|
Lucas och jag hade ätit en massa godis och spelat tv spel till ganska sent in på natten. Jag hade fått sova på soffan i vardagsrummet.
Snön var våt av regnet. Jag åkte in till centrum och satte mig på en bänk.
Solen sken. Klockan var bara 08:00 och ändå var det fullt av människor ute.
Jag gick till skateparken och såg Alex.
- Hej ! Ropade jag till honom och vinkade. Jag gick fram till honom och satte mig oå en bänk brevid.
- Hej. Sade han och såg på mig.
- Varför har du inte svarat ? Frågade jag. Han var tyst och såg ner i marken.
1 sep, 2013 22:11
|
|
Borttagen
|
Planlöst än en gång, vandrade jag runt på stan. Snön var mycket våt från igår, och folk såg lika sura ut som slasket de tranpade i.
1 sep, 2013 22:14
|
|
Borttagen
|
Alex suckade och hoppade upp på bredan. Jag steg upp och gick till min motorcykel.
Jag åkte till centrum och satte mig på mc donalds. Jag åt en hamburgare och drack ett glas cola.
Jag visste inte vad jag skulle göra sen. Mamma hade ringt säkert tusen gånger men jag tänkte inte iallafall gå hem.
Jag gick in på biblioteket och satte mig vid ett bord och läste.
1 sep, 2013 22:19
|
|
Borttagen
|
Tillslut bestämde jag mig för att gå till bibblan.
----------------------------
Okej, seriöst, nu får de väl ändå börja tänka på varann eller nåt? Det måste hända något, och de måste tänka på det asmycket, och bara typ smälta eller nåt!!!
1 sep, 2013 22:29
|
|
Borttagen
|
Jag såg Lei komma in genom dörren. Min blick fastnade. Hon var så underbar och allting.
Jag tänkte på kyssen. Varför skulle jag ha gjort något sånt ? Men jag ångrade det inte.
- Jag tror jag är kär.... mumlade jag ohörbart för mig själv och suckade
2 sep, 2013 05:40
|
|
Borttagen
|
Jag gick till bokhyllan med mina favoritböcker. Efter ett par hummanden kom en ung bibliotaekaria fram och frgade om jag ville ha hjälp. Jag skrattade när jag såg att det var Erik. Jag valde en bok, och sen så började vi - helt random - hångla.
2 sep, 2013 07:21
|
|
Borttagen
|
Jag såg snabbt bort och såg på texten igen. Det var svårt att koncentrera sig.
-------
Sry läser en bok till lika så de blev skit kort.
2 sep, 2013 14:36
|
Du får inte svara på den här tråden.