(PRS) Sofia-Potter & Ripadal!
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> (PRS) Sofia-Potter & Ripadal!
|
Borttagen
|
" Men vi vet inte, du får känna om kroppen sitte fast på dig!" fräste mannen
25 aug, 2013 16:27
|
|
Borttagen
|
Yami tittade på honom och fräste tillbaka och sa.
- Jag tyckte jag sa åt di att jag gick men du verkar ju inte se att jag gick framåt och jag har fortfarande inte känt något på 150 år så jag har inge aning hur man känner.
Det är ni som måste se om den sitter fast eller inte.
Jag kan inte göra det.
25 aug, 2013 16:31
|
|
Borttagen
|
" Nej, vi ser inte, du känner om det känns skönt att ha kroppen på " sa mannen
25 aug, 2013 16:32
|
|
Borttagen
|
Yami tittade på honom och sa.
- Men ni a ju att om jag gick så skulle ju kroppen gå också, det ser ni,.
25 aug, 2013 18:51
|
|
Borttagen
|
" Men det gäller om den sitter skönt på dig, så att ingen blir tungt eller skaver " sa mannen
25 aug, 2013 18:59
|
|
Borttagen
|
Yami tittade på honom och så.
- Jag känner inget sådant, alltså om det skaver eller är tung.
Det enda jag vill veta om det fungerade.
25 aug, 2013 19:06
|
|
Borttagen
|
" Jag tror det " sa mannen
25 aug, 2013 20:12
|
|
Borttagen
|
Yami tittade på honom och sa.
- Är det säkert?
25 aug, 2013 20:13
|
|
Borttagen
|
" Om den sitter skönt så " sa mannen
25 aug, 2013 20:15
|
|
Borttagen
|
Yami nickade och sa.
- jag känner inget obehag.
Allt känns bra.
25 aug, 2013 20:17
|
Du får inte svara på den här tråden.