(Prs) JustMe! och ginny 23
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (Prs) JustMe! och ginny 23
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag leder upp henne till sjukhusflygeln och låter madam Pomfrey ta hand om henne. Då jag går tillbaka till stora salen är nästan alla vakna.
5 okt, 2013 18:38 |
|
ginny 23
Elev |
5 okt, 2013 18:42 |
|
Borttagen
|
Jag sätter mig brevid mina vänner och börjar äta.
5 okt, 2013 18:43 |
|
ginny 23
Elev |
5 okt, 2013 18:44 |
|
Borttagen
|
Vi pratar om allt möjligt.
5 okt, 2013 18:45 |
|
ginny 23
Elev |
6 okt, 2013 07:36 |
|
Borttagen
|
Jag slänger resten av maten och sätter mig på en bänk ute i korridoren. (Vad ska typ hända ? Om det inte händer nått blir det jätte tråkigt.)
6 okt, 2013 12:43 |
|
ginny 23
Elev |
6 okt, 2013 16:24 |
|
Borttagen
|
JustMe! har du skapat en ny eller är det någon Helt annan?
Jag är new ginny 23 om du undrar 20 jan, 2014 21:41 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag är samma person men har en annan andvändare.JustMe! har du skapat en ny eller är det någon Helt annan? Jag är new ginny 23 om du undrar 20 jan, 2014 21:43 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen