Någon som vill rolla?
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Någon som vill rolla?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
"du får göra precis vad du vill med mig,sa jag samtidigt som jag smekte han mellan benen.
7 aug, 2013 23:06 |
|
Borttagen
|
Jag kramade tillbaks och knäppte upp Mas gylf.
( Mas = Harry potter tjejen ) 7 aug, 2013 23:08 |
|
Borttagen
|
Jag lät bh glida ner på marken och hjälpte till att knäppa upp mina byxor
7 aug, 2013 23:09 |
|
Borttagen
|
Jag drog ner byxorna och hukade mig ner, jag bet av kalsongerna
7 aug, 2013 23:10 |
|
Borttagen
|
Jag klappade Kelly på huvudet
7 aug, 2013 23:11 |
|
Borttagen
|
jag lade mig ner i soffan och särade lite lätt på benen.
"kom igen Lukie,sa jag.visa att du är en man 7 aug, 2013 23:11 |
|
Borttagen
|
Sen var vi helt nakna
7 aug, 2013 23:11 |
|
KajsaRC2001
Elev |
7 aug, 2013 23:12 |
|
Borttagen
|
Jag stönade svagt. jag tog tag i hans penis och började smeka den
7 aug, 2013 23:13 |
|
Borttagen
|
Jag njöt av stunden vi hade " lägg dig ner i soffan och sära på benen" sa jag
7 aug, 2013 23:13 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen