PRS mellan Hermione 1234 och Luna_rav
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> PRS mellan Hermione 1234 och Luna_rav
|
Borttagen
|
"Inte alls kul. Fördelen med att vara sjuk är att man får vara hemma när andra jobbar." sa jag med ett flin.
10 nov, 2013 16:49
|
|
Borttagen
|
"Okej, tråkigt." Sa jag istället
10 nov, 2013 16:57
|
|
Borttagen
|
"Skit tråkigt." suckade jag och sträckte på mina armar.
10 nov, 2013 16:58
|
|
Borttagen
|
"Hade glömt att du var sjuk." Sa jag och skrattade till lite. Sen suckade jag. "Jag antar att du vill att jag ska gå?"
10 nov, 2013 16:59
|
|
Borttagen
|
Jag log mot honom.
"Jag har ingen aning. Om du går kommer jag bara börja stirra igen." sa jag och flinade.
10 nov, 2013 17:02
|
|
Borttagen
|
"Jag med." Svarade jag och började flina. Hon ville att jag skulle stanna. Tur det.
10 nov, 2013 17:04
|
|
Borttagen
|
"Ska vi spela en till omgång?" frågade jag och log.
10 nov, 2013 17:38
|
|
Borttagen
|
"Visst." Svarade jag och tryckte på kör igen på spelet.
10 nov, 2013 17:53
|
|
Borttagen
|
Vi började spelet igen och det fortsatte att gå bra
10 nov, 2013 18:10
|
|
Borttagen
|
Jag gick upp på ett tak och sköt alla nedanför.
10 nov, 2013 18:16
|
Du får inte svara på den här tråden.