Vem vill ni spela?
Forum > Harry Potter > Vem vill ni spela?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ron lovegod
Elev |
är polyjuiceelixirt gott?
1 aug, 2012 14:00 |
|
Ron lovegod
Elev |
Ron
2 aug, 2012 09:58 |
|
Claus Ricardstone
Elev |
Fred
2 aug, 2012 12:06 |
|
Ladusvalan
Elev |
Luna eller Hermione tror jag kanske att jag skulle spela bäst. Det är nog dem jag, personlighetsmässigt, liknar mest och jag tror att det skulle vara roligt att spela dem. Det är ju roligt att ha en hyfsat stor roll också, och de är ju två ganska viktiga karaktärer.
2 aug, 2012 12:12 |
|
Borttagen
|
Hermione
2 aug, 2012 16:17 |
|
Marvolo
Elev |
Hermione. HEHE. Eller typ.. GINNY.
Nejmen. Jag gillar Hermione. 2 aug, 2012 20:50 |
|
Vildvittra
Elev |
Bella.....eller Luna xD
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 2 aug, 2012 22:57 |
|
Ron lovegod
Elev |
vem är AlexBlade?
3 aug, 2012 17:53 |
|
Borttagen
|
Hermione ofc
3 aug, 2012 22:52 |
|
Ron lovegod
Elev |
Ron
4 aug, 2012 11:32 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen