Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Efter kriget, Efter allt.

Forum > Fanfiction > Efter kriget, Efter allt.

1 2 3 ... 24 25 26
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Varför fortsätter du med dumma frågor!!!! Ja, det är klart att vi vill ha MER!!!!!!!!!!!

18 mar, 2013 14:53

Lillan Potter
Elev

Avatar


Skrivet av lily, luna:
SUPERDUPERMEGAUNDERBARTAWSOME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Du behöver aldrig fråga om vi vill ha mer......för det vill vi alltid!

TACK!

Skrivet av Borttagen:
Varför fortsätter du med dumma frågor!!!! Ja, det är klart att vi vill ha MER!!!!!!!!!!!

TACK! Kom gjärna med RIKTIG kritik också!


Kap 13: AVSLUTNINGEN
(Sista kapitlet, men det kommer en fortsättning av denna fanfiction då det handlar om hennes andra år!)

Nadja slang ner till sjukhus flygeln.
Tom låga sängen.
Alldeles kritvit.
"Han är väll, inte död?" Nadja svalde.
"Nej, men snart" svarade Madame Pomfrey.
"JAG HAR BOTEMEDEL! FÖYTTA PÅ ER!" Skrek Nadja.
Nadja sprang fram till den medvetslöse Tom.
Hon öppnade hans mun och hällde i vätskan.
Tom vaknade.
"Vart-vart... Är jag?" Sa Tom.
"HAN LEVER! HAN LEVER!" Skrek Pomfrey.
"Det är slut på skolan nu, det är sommarlov." Sa McGonagall.
Nadja gick till Stora Salen.
Hon satte sig på en bänk.
McGonagall ställde sig upp.
"Ännu ett år har gått, och det är dags för att få veta vilket elevhem som vann tävlingen i år." Sa hon.
Alla applåderade.
"På första plats, har vi Livendell med 345 poäng!
På andra plats har vi ***** med 330 poäng!
På tredje plats har vi ****** med 200 poäng!
Och på fjärde plats har vi Klowendore med 198 poäng!"
Nadja var dyster.
"Men vi måste dela ut några sista minuten poäng.
Jag ger 1000 poäng till Nadja ***** för att hon räddade sin bror med den bästa trolldryckskonsten jag har sett!
Men inte bara det, hon intresserade mig mycket, för hon räddade Hogwarts!
Så vi måste nog ändra dekorationerna och ställningen!
PÅ FÖRSTA PLATS KOM KLOWENDORE MED.... 1198 POÄNG!" Skrek McGonagall.
Nadja rodnade.
Alla kom fram och klappade henne på ryggen eller skakade hand med henne.


SÖUT! MEN DET KOMMER EN FORTSÄTTNING!

18 mar, 2013 15:10

lily, luna
Elev

Avatar


Ååååå vad sorligt att det är slut, men om det kommer en fortsättning så lova att på något sätt meddela om det!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SUPERBRAKÄMPAT! med en SUPERDUPERMEGAUNDERBARTAWSOME fanfiction!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.picasion.com%2Fgl%2F76%2F2TY7.gif 

18 mar, 2013 15:14

Lillan Potter
Elev

Avatar


Skrivet av lily, luna:
Ååååå vad sorligt att det är slut, men om det kommer en fortsättning så lova att på något sätt meddela om det!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SUPERBRAKÄMPAT! med en SUPERDUPERMEGAUNDERBARTAWSOME fanfiction!

Nästa del kommer heta: Mitt andra år på Hogwarts.
Men den kommer imorgon eller ikväll eller senare!

18 mar, 2013 15:15

Borttagen

Avatar


Kritik (RIKTIG) :
Det var många stavfel. Läs igenom texten innan du lägger upp den. Det var inte så bra beskrivningar i det här kapitlet. Det kändes som: Hon gick till Tom och gav honom drycken. Sen var det fest. Klowendore kom sist. Sen fick Nadja poäng för drycken. Slut! Lite sådär alltså. Hon gick dit. Sen gick hon hem igen. typ så. Men annars... Jättebra!!

18 mar, 2013 15:15

lily, luna
Elev

Avatar


Skrivet av Lillan Potter:
Skrivet av lily, luna:
Ååååå vad sorligt att det är slut, men om det kommer en fortsättning så lova att på något sätt meddela om det!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SUPERBRAKÄMPAT! med en SUPERDUPERMEGAUNDERBARTAWSOME fanfiction!

Nästa del kommer heta: Mitt andra år på Hogwarts.
Men den kommer imorgon eller ikväll eller senare!

Hurra!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.picasion.com%2Fgl%2F76%2F2TY7.gif 

18 mar, 2013 15:16

Lillan Potter
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Kritik (RIKTIG) :
Det var många stavfel. Läs igenom texten innan du lägger upp den. Det var inte så bra beskrivningar i det här kapitlet. Det kändes som: Hon gick till Tom och gav honom drycken. Sen var det fest. Klowendore kom sist. Sen fick Nadja poäng för drycken. Slut! Lite sådär alltså. Hon gick dit. Sen gick hon hem igen. typ så. Men annars... Jättebra!!


Okej!


Skrivet av lily, luna:
Skrivet av Lillan Potter:
Skrivet av lily, luna:
Ååååå vad sorligt att det är slut, men om det kommer en fortsättning så lova att på något sätt meddela om det!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SUPERBRAKÄMPAT! med en SUPERDUPERMEGAUNDERBARTAWSOME fanfiction!

Nästa del kommer heta: Mitt andra år på Hogwarts.
Men den kommer imorgon eller ikväll eller senare!

Hurra!


Ja!

18 mar, 2013 15:19

Borttagen

Avatar


Åh, snälla lIllan!! GE OSS EN TILL!

18 mar, 2013 15:41

Lillan Potter
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Åh, snälla lIllan!! GE OSS EN TILL!


I nya tråden ja, andra delen!

18 mar, 2013 16:02

Borttagen

Avatar


Skrivet av Lillan Potter:
Skrivet av Borttagen:
Åh, snälla lIllan!! GE OSS EN TILL!


I nya tråden ja, andra delen!



VART ÄR TRÅDEN???!!!!!

18 mar, 2013 16:27

1 2 3 ... 24 25 26

Forum > Fanfiction > Efter kriget, Efter allt.

Du får inte svara på den här tråden.