PRS mellan Lolly0101 och Sirius Orion Black
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS mellan Lolly0101 och Sirius Orion Black
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lolly0101
Elev |
"Jaa... " fick jag fram och min hjärna dynade bort mer och mer
10 feb, 2013 18:53 |
|
Sirius Orion Black
Elev |
Hon verkar lite halvt borta, så jag tar över ansvaret för att hitta en bra plats. Jag har sån tur att jag hittar en fin lagom stor grotta för oss och hästarna.
"Här kan vi vara!" I would have died! I would have died rather than betray my friends 10 feb, 2013 18:59 |
|
Lolly0101
Elev |
"Okej "
10 feb, 2013 19:44 |
|
Sirius Orion Black
Elev |
Innan vi går in titar jag mig omkring efter spår av något djur. Jag vill inte vakna upp med en blodtörstig björn bredvid mig eller en varg som försvarar sina ungar. Sedan går vi in.
I would have died! I would have died rather than betray my friends 10 feb, 2013 22:47 |
|
Lolly0101
Elev |
"Så vad packade du med ?"
11 feb, 2013 15:26 |
|
Sirius Orion Black
Elev |
En del mat, och mina vapen. Sen en filt att ligga på eller använda som täcke om det blir kallt.
I would have died! I would have died rather than betray my friends 11 feb, 2013 16:54 |
|
Lolly0101
Elev |
"Bra !" sa jag och tittade upp mot den mörka grottan. >Den var väldigt fuktig för att vara på denna års-tid
11 feb, 2013 19:56 |
|
Sirius Orion Black
Elev |
"Du är inte så förtjust i grottor va?"
Jag ser hennes skeptiska blick. I would have died! I would have died rather than betray my friends 12 feb, 2013 12:25 |
|
Lolly0101
Elev |
"Nja , Inte min favoritt"
12 feb, 2013 16:24 |
|
Sirius Orion Black
Elev |
"Personligen har jag alltid gillat grottor och gruvor, men det kan väl bero på att jag är en dvärg."
I would have died! I would have died rather than betray my friends 12 feb, 2013 16:27 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS mellan Lolly0101 och Sirius Orion Black
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen