Rolla?
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rolla?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
ginny 23
Elev |
3 feb, 2013 16:57 |
|
Queen Boo
Elev |
-Ja, kanske
jag är jättecoolig älska mig plz 3 feb, 2013 17:00 |
|
ginny 23
Elev |
3 feb, 2013 17:01 |
|
Shapiro
Elev |
Jag ser Gryffindorskan och sätter mig i sängen igen.
''Hej.'' Sedan kommer också See tillbaka och undrar om Pomfrey gått. ''Jag tror inte det.'' Four score and seven years ago... 3 feb, 2013 17:22 |
|
Queen Boo
Elev |
-kan du röra dig nu? frågar jag Lu.
Sedan tittar jag mot Pomfreys kontor. Jag går bort och ser henne sitta och läsa i ett papper. -Sleepus! viskade jag tyst. den trollformeln hade jag hittat på själv. hon föll ihop och började snarka jag är jättecoolig älska mig plz 3 feb, 2013 17:31 |
|
Borttagen
|
Vill va med
3 feb, 2013 17:33 |
|
Queen Boo
Elev |
Skrivet av Borttagen: ok mall?Vill va med jag är jättecoolig älska mig plz 3 feb, 2013 17:34 |
|
Borttagen
|
uggla eller här? 3 feb, 2013 17:34 |
|
Queen Boo
Elev |
Skrivet av Borttagen: häruggla eller här? jag är jättecoolig älska mig plz 3 feb, 2013 17:35 |
|
Fantasia
Elev |
Efter att jag fått något mot min huvudvärk så upptäckte jag att en till hade kommit och samlat sig runt Lucas som verkade vara extremt mörbultad vid det här laget.
Jag gick fram till alla dem och log och upptäckte den där tjejen igen. "Hej!" Sa jag och log lite smått. "Jag uppfattade inte ditt namn, vad var det du hette nu igen?" 3 feb, 2013 19:17 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen