UPPESITTARKVÄLL PÅ MUGGLIS!
Forum > Off Topic > UPPESITTARKVÄLL PÅ MUGGLIS!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny00
Elev |
Har upptäckt att jag via reflex snurrar på stolen i samma takt som låten jag lyssnar på
(It's time, Glee Cast - Darreeeen ♥) 21 dec, 2012 20:33 |
|
Majis
Elev |
Skrivet av ginnyw123: Skrivet av Majis: Skrivet av ginnyw123: Skrivet av Majis: Vill nån vara lite social med lilla jag? ^^ Jag erbjuder mig hehe cx Ja! Så trevligt! Haha, hej socialsökande grävling xD Nejmen, vad ska snacka om då?:p I don't know... Hur hemskt det är att Disney klippt bort scener ur Kalle Anka på grund av att de är "rasistiska"? O.O :O Förresten Sannaaa! Jag klarade 18 sekunder!!!!!!! ![]() Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 21 dec, 2012 20:33
Detta inlägg ändrades senast 2012-12-21 kl. 20:35
|
|
Incendio
Elev |
Wilhelm, åh men det är ju också gott, right?
Har du instagram? 21 dec, 2012 20:34 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny00: Skrivet av Borttagen: Ser någon på Svenskahjältar-galan? Inte jag iaf. Jag skulle ju se på det.. Det går ju bra Neeyum alltså vad är titanium egentligen?? har aldrig förstått det. Titanstål?? alltså wtf i så fall owo Sökte på det på googleöversätt och tror att det betyder Titan eller som du sa:Titanstål ^_^ 21 dec, 2012 20:34 |
|
Borttagen
|
jadå, fast jag är inte särskilt aktiv, wilhelmnilsson heter jag där! 21 dec, 2012 20:35 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginny00: Skrivet av Borttagen: Ser någon på Svenskahjältar-galan? Inte jag iaf. Jag skulle ju se på det.. Det går ju bra Neeyum alltså vad är titanium egentligen?? har aldrig förstått det. Titanstål?? alltså wtf i så fall owo Sökte på det på googleöversätt och tror att det betyder Titan eller som du sa:Titanstål ^_^ ....då är ju texten typ skitskum? JAG ÄR TITANSTÅL how about no. 21 dec, 2012 20:35 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Och vad är titanstål?...Skrivet av Ginny00: Skrivet av Borttagen: Ser någon på Svenskahjältar-galan? Inte jag iaf. Jag skulle ju se på det.. Det går ju bra Neeyum alltså vad är titanium egentligen?? har aldrig förstått det. Titanstål?? alltså wtf i så fall owo Sökte på det på googleöversätt och tror att det betyder Titan eller som du sa:Titanstål ^_^ 21 dec, 2012 20:35 |
|
Neeyum
Elev |
Ginny00: Titanium is a chemical element with the symbol Ti and atomic number 22. It has a low density and is a strong, lustrous, corrosion-resistant (including sea water, aqua regia and chlorine) transition metal with a silver color.
hehehhe 21 dec, 2012 20:36 |
|
Borttagen
|
21 dec, 2012 20:36 |
|
Ginny00
Elev |
Fred-Ron, något stål som är jättestarkt och ogenomträngligt eller något sådant.
21 dec, 2012 20:36 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen