NaNoWriMo 2012!
Forum > Off Topic > NaNoWriMo 2012!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Alltså, det går ganska trögt just nu.
Andra dagen jag skriver och jag är på 1400 ord. Tips? 2 nov, 2012 16:15 |
|
acciomuffin
Elev |
2 nov, 2012 16:26 |
|
LucyMalfoy
Elev |
jag har skrivit 183 ord av mina 3334 ord idag
Jag lever mitt liv 402 meter i taget. 2 nov, 2012 16:28 |
|
Tvilling
Elev |
Skrivet av Borttagen: Alltså, det går ganska trögt just nu. Andra dagen jag skriver och jag är på 1400 ord. Tips? Jag brukar lyssna på musik, helst instrumental eller musik som jag inte lyssnar på och därför inte kan texten/melodin. Jag föredrar relativt lugn musik, sen spelar det ingen större roll vad för någon, då jag mest har det för att typ stänga ute allt runtom mig. Föredrar också att skriva i ett mörkt rum, med små lampor tända av någon anledning. xD Kan rekomendera att ha post it lappar nära så man kan skriva ner lite snabbt om man får någon idé när man skriver. Jag har en Harry Potter poster framför mig som just nu är ganska full med post it lappar, då det var den närmsta saken jag kunde fästa de på. xD Att inte ha det för kallt i rummet kan väl också vara ett tips, då blir ju fingrarna typ segare. Sitter även med en vattenflaska på skrivbordet, haha. Ehm, ja, lite tips från mig där! x3 ∞ fanfiction: Grönt hjärta, rött blod; en friendzoned Slytherintjej och en söt heroisk Gryffindorkille ∞ 2 nov, 2012 16:34 |
|
tigi
Elev |
2 nov, 2012 16:40 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Tvilling: Skrivet av Borttagen: Alltså, det går ganska trögt just nu. Andra dagen jag skriver och jag är på 1400 ord. Tips? Jag brukar lyssna på musik, helst instrumental eller musik som jag inte lyssnar på och därför inte kan texten/melodin. Jag föredrar relativt lugn musik, sen spelar det ingen större roll vad för någon, då jag mest har det för att typ stänga ute allt runtom mig. Föredrar också att skriva i ett mörkt rum, med små lampor tända av någon anledning. xD Kan rekomendera att ha post it lappar nära så man kan skriva ner lite snabbt om man får någon idé när man skriver. Jag har en Harry Potter poster framför mig som just nu är ganska full med post it lappar, då det var den närmsta saken jag kunde fästa de på. xD Att inte ha det för kallt i rummet kan väl också vara ett tips, då blir ju fingrarna typ segare. Sitter även med en vattenflaska på skrivbordet, haha. Ehm, ja, lite tips från mig där! x3 Tack! Jag ska tänka på det. 2 nov, 2012 16:41 |
|
Borttagen
|
Kom precis över 2000 ord
Det känns som att det börjar helt okej 2 nov, 2012 16:44 |
|
Tvilling
Elev |
Har skrivit totalt 6461 ord! Målet idag är att komma över 7000. ^^
∞ fanfiction: Grönt hjärta, rött blod; en friendzoned Slytherintjej och en söt heroisk Gryffindorkille ∞ 2 nov, 2012 16:47 |
|
LucyMalfoy
Elev |
Skrivet av Tvilling: Har skrivit totalt 6461 ord! Målet idag är att komma över 7000. ^^ Det är inte snällt Jag lever mitt liv 402 meter i taget. 2 nov, 2012 17:02 |
|
tigi
Elev |
Skrivet av LucyMalfoy: Skrivet av Tvilling: Har skrivit totalt 6461 ord! Målet idag är att komma över 7000. ^^ Det är inte snällt Vad är inte snällt?
2 nov, 2012 17:13 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen