Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

"The Hogwarts Games"

Forum > Fanfiction > "The Hogwarts Games"

1 2 3 ... 24 25 26
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Super bra!

17 dec, 2012 17:33

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Someone want chapter two?

I want

17 dec, 2012 19:45

Borttagen

Avatar


Jaaaaag vill!

17 dec, 2012 20:02

Borttagen

Avatar


Ok! Here it comes!





~~Kapitel 2 - Blodbadet (2) ~~




astrid.98 har flytt till skogen. När hon kommit en rätt så bra bit blir hon hungrig. Hon kollar efter bär som hon kan äta. Hennes mage kurrar. "Där!" tänker astrid.98 när hon får syn på en buske med bär. Hon tog en näve av bären. Bären var inte något vanligt gott bär...utan giftig nattskatta! Men det visste inte hon. Det var försent att göra någonting åt giftet. "Hejdå mamma och pappa" sa astrid.98 eftesom hon var rätt så säker på att dom filmade henne just nu. "Jag älskar er!" kraxade hon precis innan ett kannonskott hördes, hon var död.

Caty Delacour hade fåt tag i en basebollrack. hon flydde till djunglen där hon såg kya. hon log. kya såg inte henne. Caty Delacour smög sig bakom kya och slog ner henne med basebollracket och tog en kniv so satt i kya's bälte och stack den i huvudet på kya. Ett kannonskott ljöd, yttligare en gång.

Gryffaren hade fåt tag i ett svärd och en röd väska. Gryffaren slog för sitt liv mot LunaLovegood123 då plötsligt LunaLovegood123 sa;
"Ska vi teama?"
"Okej." sa Gryffaren misstänksamt.


Hängslebyxor hade flytt till bergen när spelen hade börjat. Hon var både trött hungrig och törstig.
Hon lyssnade efter rinnande vatten. Hon kunde höra ett svagt ljud. Det var rinnande vatten! Hon hittade en grotta där det fanns en väska en kniv och en vattenflaska. Hade någon slagit läger här tänkte Hängslebyxor. Hon skyndade sig med att ta alla sakerna. Vattnet kom säkert från det rinnande vattnet.

Caty Delacour öppnar väskan och kollar vad som är i. I väskan finns:
1 mellan-stor Vattenflaska med Vatten i, 2 Ost-mackor, 1 dolk, 1 rep, 1 liten klocka, 1 kniv och 10 Kakor.
"Åhh!!!" säger Caty Delacour. "Jag har ju allt jag behöver och lite till!"
Hon tar en klunk av vattnet. Hon hostar till. Det smakar inte vatten, det är inte vatten! tänker hon.
"Någon har förgiftat det j*kla vattnet!" skriker hon. "Men seriös..." ett kannonskott ljuder. Caty Delacour har dött.



När Neville♥Luna kommer tillbaka till sin grotta, som ligger i bergen, är hennes saker borta!
"What?" Säger Hon. "Var är min väska mitt vatten och min kniv?!"
Hon blir arg. Hon går ut ur grottan. Men hon ser ingen. Plötsligt...! snubblar hon till av en kraftig vind som blåser och faller ner för ravinen bredvid henne. Hon träffar marken med en hår smäll. Ett kannonskott ekar över arenan. Hon är död.

Vinden var så stark att även Hängslebyxor ramlade omkull. Hon lyckades dra tag i ett träd. Men vinden är för stark. hennes arm slits av och hon blåser om kull på marken. vinden gör så att hon rullar och hon vinglar till på kanten av samma ravins kant, och hon faller, en lång väg ner till ravinens botten. Ett kannonskott ljuder. Hängslebyxor är död.


LunaLovegood123 och Gryffaren hade flytt in i junglen. LunaLovegood123 flinade. Hon drog snabbt som vinden fram sitt svärd och svingade det genom Gryffarens Hals. Hon flinade. Hon tog Gryffarens Röda väska och det nästan-oanvända svärdet - som Gryffaren hade haft - och sprang iväg- in djupare i djunglen. Ett kannonskott ljöd.


mine hade flytt från blodbadet direkt när det hade startat. Hon hade överlet ensålänge - men hon var vrålhungrig! hon befann sig i ett träd i djunglen - Högt, Högt upp! om hon ramlar ner skulle hon vara körd.

LunaLovegood1 hade teamat upp med Loulol och Lea Lovegood. Det värkadegå bra änsålänge.

Matilda weasley hade fåt tag i 6 st Kast-stjärnor. Hon hade inte använt en enda en. Hon hade flytt till träsket.

Det hade hunnit bly natt, och ansiktena på dom som dött visade sig.

Incendio kände att karriäristerna hade splittrats ovanligt mycket iår. det ar inte så bra. Hon räknade på fingrarna hur många karriärister som dött. Det var totalt 13 personer som dött idag...och 3 av dom var karrärister...och resten "vanliga" deltagare.


Det var;
Spoiler:
Tryck här för att visa! DarkBells, avifors, Vanessa Treens, Salle, Sanna1324567, mums, M00NSTER, astrid.98, kya, Caty Delacour, neville♥luna, Hängslebyxor och Gryffaren
s Ansikten som visades upp på himlen den natten.


FÖRLÅT ALLA SO DOG!!! LOTTEN AVGJORDE SOM SAGT!


OBS! ni som dött! glöm inte att sponsra!

17 dec, 2012 22:15

Incendio
Elev

Avatar


Bra!

17 dec, 2012 22:22

Borttagen

Avatar


Tack ♥^^


____________________________________________________
INFO TILL ALLA DELLTAGARE!
_____________________________________________________

Har skrivit vilka som dött i en spoiler i första-inlägget nu! Så kolla där om du inte hänger med om du är död eller inte!

17 dec, 2012 22:27

Borttagen

Avatar


Jättebra!

17 dec, 2012 22:33

Borttagen

Avatar


Tack! ♥ BLIR SÅ GLAD!

_____________________________________
Haha satt uppe till 01.00 igår för att skriva klart kapitlet (hade idétorka! xD) + Jag hade hostattacker som höll mig vaken ända till dess >.<
aja jag gjorde nytta istället för att ligga uppe och göra ingenting xD
_____________________________________

17 dec, 2012 22:37

Borttagen

Avatar


Super bra!!

18 dec, 2012 06:49

Borttagen

Avatar


Ååh super!

18 dec, 2012 07:06

1 2 3 ... 24 25 26

Forum > Fanfiction > "The Hogwarts Games"

Du får inte svara på den här tråden.