The Sponsor Games
Forum > Fanfiction > The Sponsor Games
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LupinMarauder
Elev |
Skrivet av Victoire Weasly: Säkert, för min kompis gillar inte Hungerspelen, så mycket Skrivet av LupinMarauder: Skrivet av kotte7: Min kompis är handledare för 10:an, han säger att du kan ta hans plats jag vill gärna vara en sponsor tack Då ersätter jag? Okej med båda? Hej! 10 aug, 2012 13:36 |
|
saganda
Elev |
kotte7: Då blir du min handledare.
Lyssna inte på det jag säger, ni kommer bli lika fördärvade som jag! STOLT MEDLEM I 000 10 aug, 2012 14:39 |
|
Victoire Weasly
Elev |
För att ni väntat så länge:
"Vad tycker du om det här årets spelare Victoire?" frågade mannen som satt brevid den unga tjejen, hon som fått ansvaret at intervjua deltagarna. "Det kommer bli väldigt spännande. Distrikten verkar kunna blanda sig på ett helt nytt sätt. Det finns förmodade karriärister som inte är intresserade och såna man aldrig trott skulle klara att gå med som faktiskt siktar på det helhjärtat", sa hon glatt. "Har du någon favorit då?" "Jo, det måste jag ju säga att jag har. Distrikten med tvåsiffriga tal är överförväntan i år och det från tvåan är lika duktiga som alltid", säger hon med ett snett leende. "Vad tyckte du om invigningen här om kvällen då?" frågade han nyfiket, ute efter saftiga detaljer. "Jag älskade Dragonflies klänning. Helt underbar i vit med träflisor och limkulor utstrött över hela." "Vad tycker du om favoriterna från distrikt ett då, var inte de tjusiga?" "Jo, men de är på tok för unga för att bära upp såna saker ordentligt." "Poängen från tävlingen då?" "Jo, Korra imponerade ju ordentligt med sin tia. mums bekräftade vad vi trodde genom sina nio poäng." "Jag tycker det är skandal att karriäristerna är så unga iår", fortsatte hon. "Man vet inte vad man kan vänta sig av de från..." TV-en bytte kanal och flickan som satt framför den blev skräckslagen. Hon vände sig om och såg sin knappt tre år gamle lillebror sitta och fingra på kontrollen. "Casper! Jag ville faktiskt se det där!" Hon trodde att hon hejade på flickan från tolvan, det var på tiden att någon därifrån vann. Jag tog lite från en dels mallar för att visa lite hur det var ~MY TUMBLR~ 10 aug, 2012 22:10 |
|
VattenBlå
Elev |
11 aug, 2012 10:25 |
|
Narcissa Lestrange
Elev |
11 aug, 2012 10:41 |
|
kotte7
Elev |
Skrivet av Victoire Weasly: Skrivet av LupinMarauder: Skrivet av kotte7: Min kompis är handledare för 10:an, han säger att du kan ta hans plats jag vill gärna vara en sponsor tack Då ersätter jag? Okej med båda? helt ok för mig 11 aug, 2012 11:28 |
|
Borttagen
|
En fråga bara. Som sponsor, får man se allas intervjuer?
11 aug, 2012 11:31 |
|
Victoire Weasly
Elev |
11 aug, 2012 12:08 |
|
LolFeelings
Elev |
Skrivet av Victoire Weasly: Skrivet av Borttagen: En fråga bara. Som sponsor, får man se allas intervjuer? Japp
11 aug, 2012 12:12 |
|
Borttagen
|
När får man se sina spelares intervjuer?
11 aug, 2012 12:16 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen