Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Hallonsoda, fast jag just NU är jag mest sugen på Päronsoda!
12 aug, 2012 17:26 |
|
EmahS
Elev |
12 aug, 2012 17:30 |
|
Ladusvalan
Elev |
Jag måste nog också välja hallonsoda, eftersom jag varit barnsligt förtjust i det sedan jag var liten. Men jag gillar päronsoda också (även om jag, i måna fall, inte är så jätteförtjust i päron) ...
OBS! Nu finns det en ny fråga i första inlägget! 13 aug, 2012 09:09 |
|
BlondaHermione
Elev |
13 aug, 2012 09:32 |
|
Borttagen
|
Norge
13 aug, 2012 09:36 |
|
TacosPanda
Elev |
13 aug, 2012 10:20 |
|
Ginny00
Elev |
Danmark. Deras språk låter inte lika irriterande i mina öron, och det är superfint att vara där.
13 aug, 2012 10:25 |
|
Afturelding
Elev |
13 aug, 2012 10:26 |
|
Bombarda
Elev |
NORGE !
Kärlek till alla! 13 aug, 2012 12:17 |
|
Borttagen
|
Jag tror jag väljer Norge för de har finare språk och natur, men jag tycker Danmark också är trevligt och de har ju Matador och Krøniken (två bra tv-serier)!
13 aug, 2012 12:18 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen