Livet efter livet
Forum > Fanfiction > Livet efter livet
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lolo1337
Elev |
Det är så grymt! Jag älskar verkligen den här FF:n! Du är så otroligt duktig! Tack ♥
Every step I take, every move I make, Every single day, everytime I pray, I'll be missing You. Thinking of the Day, when you went away, What a life to take, what a bond to break, I'll be missing You <3 9 jul, 2012 21:10 |
|
Borttagen
|
Helt MEGAAWESOMEMUGGLISBRA kapitel ♥
9 jul, 2012 22:30 |
|
Foxface
Elev |
Otroligt grym FF. Du skriver megabra. Älskar den, Den är awesome.
9 jul, 2012 22:34 |
|
Lily Brown
Elev |
Gud, vad bra denna är! Jag ska verkligen bevaka! *bevakar*. Men jag ska upp tidigt i morgon så godnatt!
9 jul, 2012 23:08 |
|
Borttagen
|
:O
Tack så jättemycket bästaste nI! 10 jul, 2012 12:26 |
|
Borttagen
|
Det är duuuuuuuuh som är bäst ♥
10 jul, 2012 12:41 |
|
JosefinFini
Elev |
Jag förstår inte varför du säger att kapitlena är dåliga och långtråkiga! Du skriver ju helt fantastiskt bra!!! Det måste du väl veta! Du är helt supermegajättebäst på att skriva, sjunga och allt man vill vara bra på! TA ÅT DIG AV ORDEN! ♥ Du förtjänar verkligen bättre självförtroende! Du skiver verkligen jäääääääääääääääääääääättebra! Det spelar ingen roll hur långt tid det dröjer mellan kapitlena, man blir ändå lika glad varje gång dom kommer!
![]()
10 jul, 2012 13:14 |
|
tjejigadia
Elev |
JÄTTE BRA KAPITEL, DU ÄR HELT OTROLIG PÅ ATT SKRIVA. DET FINNS INGA ORD PÅ HUR BRA DU ÄÄÄÄR. DU GÖR MIG GALEEN
10 jul, 2012 13:42 |
|
Mr. Fågel
Elev |
Det här år bara SÅÅÅ bra!! Jag knappt vänta på nästa kapitel! Våga inte klaga på dig själv!!
Du är bara så himla ägig! Jag blir bara så glad. KLokhet ocH Vet UTTi öVERmÅT äR deNN FINasSte GÅVann MänniSkanN fÅt. 10 jul, 2012 16:30 |
|
Borttagen
|
TACK B'sTASTE Ni ♥
10 jul, 2012 17:15 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen