Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Cirkeln-trilogin

Forum > Off Topic > Cirkeln-trilogin

1 2 3 ... 24 25 26 ... 106 107 108
Användare Inlägg
mrfufnek
Elev

Avatar


Skrivet av Allizonzki:
Har funderat på att läsa de böckerna, är det värt att börja?


Du kommer aldrig att ångra det

HÄR! PROUD TO BE A CRAFANGFRAN!

10 aug, 2012 22:20

TVD HP
Elev

Avatar


Har läst båda böckerna längtar till Nyklen kommer ut

DU SOM INTE HAR LÄSTA ALLA BÖCKER ÄR VARNADE NU ATT KOLLA PÅ DEN:
Spoiler:
Tryck här för att visa!Tycker det är synd att så många dör i varje bok. När man fäster sig vid dem

Luna Lovegood and Ginvera Wesley all the way

10 aug, 2012 22:24

LolFeelings
Elev

Avatar


Skrivet av TVD HP:
Har läst båda böckerna längtar till Nyklen kommer ut

DU SOM INTE HAR LÄSTA ALLA BÖCKER ÄR VARNADE NU ATT KOLLA PÅ DEN:
Spoiler:
Tryck här för att visa!Tycker det är synd att så många dör i varje bok. När man fäster sig vid dem
Spoiler:
Tryck här för att visa!Många? Nu ska jag vara lite elak här...
Kunde de inte ha dödat Minoo? Hon är i fokus hela tiden och är bara störande... för att hon är så "normal" :s

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2FyWUGkQ86jKz60%2Fgiphy.gif

10 aug, 2012 22:26

ailiiin
Elev

Avatar


Skrivet av Allizonzki:
Har funderat på att läsa de böckerna, är det värt att börja?

Jaa, de måste seriöst vara de bästa svenska böckerna jag har läst! Du kommer absolut inte att ångra dig!

10 aug, 2012 23:07

Celebikai
Elev

Avatar


Jag shippar Vanessa och Linnea omg.
KAN DOM INTE BARA KYSSAS ELLER NÅT (har inte läst ut eld btw)

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2F5e1b4e892ac80beefb04a19df526215e%2Ftumblr_mi7yitfMRq1qhvxigo4_250.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Fabb13ebfa3a32cfa38d69acd20e1468d%2Ftumblr_mi7yitfMRq1qhvxigo5_250.gif

11 aug, 2012 01:24

PotterHunger
Elev

Avatar

+1


Jag måste vara trött eller något. Trodde allvarligt talat denna tråd hette: Cirkeln-tröjor >.<
haha, säger väl godnatt nu. ^^

Läs min profil för info...

11 aug, 2012 01:54

Borttagen

Avatar


Skrivet av LolFeelings:
Skrivet av TVD HP:
Har läst båda böckerna längtar till Nyklen kommer ut

DU SOM INTE HAR LÄSTA ALLA BÖCKER ÄR VARNADE NU ATT KOLLA PÅ DEN:
Spoiler:
Tryck här för att visa!Tycker det är synd att så många dör i varje bok. När man fäster sig vid dem
Spoiler:
Tryck här för att visa!Många? Nu ska jag vara lite elak här...
Kunde de inte ha dödat Minoo? Hon är i fokus hela tiden och är bara störande... för att hon är så "normal" :s


Spoiler:
Tryck här för att visa!Ja visst är det irriterande? Jag har en känsla av att hon kommer vara "sist kvar" och käpma själv mot demonerna, (asså att de andra kommer dö), men jag hoppas att det inte blir så för hon stör mig så jävla mycket...

11 aug, 2012 11:07

Clementin
Elev

Avatar


Skrivet av PotterHunger:
Jag måste vara trött eller något. Trodde allvarligt talat denna tråd hette: Cirkeln-tröjor >.<
haha, säger väl godnatt nu. ^^

Haha! xD

11 aug, 2012 11:18

LolFeelings
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av LolFeelings:
Skrivet av TVD HP:
Har läst båda böckerna längtar till Nyklen kommer ut

DU SOM INTE HAR LÄSTA ALLA BÖCKER ÄR VARNADE NU ATT KOLLA PÅ DEN:
Spoiler:
Tryck här för att visa!Tycker det är synd att så många dör i varje bok. När man fäster sig vid dem
Spoiler:
Tryck här för att visa!Många? Nu ska jag vara lite elak här...
Kunde de inte ha dödat Minoo? Hon är i fokus hela tiden och är bara störande... för att hon är så "normal" :s


Spoiler:
Tryck här för att visa!Ja visst är det irriterande? Jag har en känsla av att hon kommer vara "sist kvar" och käpma själv mot demonerna, (asså att de andra kommer dö), men jag hoppas att det inte blir så för hon stör mig så jävla mycket...
Spoiler:
Tryck här för att visa!Då kan vi skapa Anti-Minoo-klubben o.o

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2FyWUGkQ86jKz60%2Fgiphy.gif

11 aug, 2012 11:32

PotterHunger
Elev

Avatar


Skrivet av Clementin:
Skrivet av PotterHunger:
Jag måste vara trött eller något. Trodde allvarligt talat denna tråd hette: Cirkeln-tröjor >.<
haha, säger väl godnatt nu. ^^

Haha! xD
XD

Ps. Jag älskar serien

Läs min profil för info...

11 aug, 2012 11:34

1 2 3 ... 24 25 26 ... 106 107 108

Forum > Off Topic > Cirkeln-trilogin

Du får inte svara på den här tråden.