Villket djur skulle du ta?
Forum > Harry Potter > Villket djur skulle du ta?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag vill ha både en uggla och en drake! Skulle inte kunna välja
Eller jo, jag måste väl ta en uggla för drakar är väl förbjudna? Suck 27 aug, 2012 15:43 |
|
Pryda
Elev |
Absolut en uggla. Både för sällskap samt möjligheter till att skicka brev och liknande.
“I am not worried, Harry,” said Dumbledore, his voice a little stronger despite the freezing water. “I am with you.” 27 aug, 2012 16:28 |
|
Borttagen
|
Nifflare
27 aug, 2012 18:24 |
|
Borttagen
|
Uggla
28 aug, 2012 15:19 |
|
rosea
Elev |
En fladdris! Inte en fladdermask, utan en fladdermus! Aj löv it. Hade varit mycigt oxå.
aj löv bats for aj am a superhero! TEBAKS IGEN 7 sep, 2012 17:40 |
|
Borttagen
|
Nifflare
7 sep, 2012 19:18 |
|
UIFmoa
Elev |
7 sep, 2012 20:44 |
|
Queen Boo
Elev |
testral
jag är jättecoolig älska mig plz 14 sep, 2012 11:06 |
|
Hermione :D
Elev |
En drake vore ju awesome
15 sep, 2012 16:13 |
|
salinix55
Elev |
16 sep, 2012 11:34 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen