Mugglisträff i Uppsala 16 Juni 2012!
Forum > Off Topic > Mugglisträff i Uppsala 16 Juni 2012!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
JAG ÄR SÅ HAJPAAAAAD EFTERSOM JAG SKA TRÄFFA Alice... IGEN, DET KÄNNS NÄSTAN VÄRT ATT HALV-COSPLAYA TINTIN DÅ :3
12 jun, 2012 21:15 |
|
Borttagen
|
JAG KOMMER!
13 jun, 2012 18:00 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Borttagen: JAG KOMMER! NEJNEJNEJ DET ÄR DET INTE JAAAA 13 jun, 2012 18:08 |
|
Borttagen
|
14 jun, 2012 22:53 |
|
Miskel
Elev |
Skrivet av Borttagen: Vänta.. Om inte Alice... kommer, betyder det då att Miskel inte heller kommer? O__o ...Ska inte Alice... komma?
14 jun, 2012 22:54 |
|
Borttagen
|
14 jun, 2012 22:55 |
|
Miskel
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Miskel: Skrivet av Borttagen: Vänta.. Om inte Alice... kommer, betyder det då att Miskel inte heller kommer? O__o ...Ska inte Alice... komma? Nej, för om hon kommer på den här träffen får hon inte komma på hg-lajvet. MEN WTF D:! SHE'S A BAD, BAD PERSON!
14 jun, 2012 22:56 |
|
Borttagen
|
Miskel: I KNOOOW! Men kommer du ändå?
14 jun, 2012 23:03 |
|
Miskel
Elev |
14 jun, 2012 23:32 |
|
Ginny00
Elev |
ALLTSÅ WOO JAG ÄR TAGGAD TAGGAD TAGGAD
15 jun, 2012 11:03 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen