Vem är du?
Forum > Fanfiction > Vem är du?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
JätteBra!
Meer! När kommer nästa kapitel? 15 apr, 2012 10:10 |
|
VattenBlå
Elev |
15 apr, 2012 10:14 |
|
96hpevanescence
Elev |
15 apr, 2012 11:00 |
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
bra azome!
And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 15 apr, 2012 11:53 |
|
Borttagen
|
Tack för alla kommentarer!!!
Vet inte om jag vill fortsätta skriva på min ff. Kanske kommer det ett kapitel då och då men nu har jag verkligen ingen skrivlust/inspiration. 5 maj, 2012 08:18 |
|
AlexZz
Elev |
5 maj, 2012 08:26 |
|
Borttagen
|
Skrivet av AlexZz: Bättre sent än aldrig säger man ju ^_^ Okej, ska försöka skriva men jag har liksom ingen inspiration... 5 maj, 2012 08:31 |
|
Borttagen
|
meeeeeer!! jättebra!
6 maj, 2012 11:28 |
|
T3DDY
Elev |
Jag bytte ju medlem, och ett litet, litet kapitel kan ni få, om någon fortfarande bevakar...
Kapitel 13: (Hermione) ”Men vadå?” Hagrid harklar sig igen. ”Eller jo, de har ja, Charlie.” Jag nickar, ”Vi kunde nästan ana det.” Hagrid rodnar och blir med ens väldigt intresserad av taket. Jag suckar, typiskt Hagrid. ”Hjälpte du honom då?” frågar Ron slugt. Hagrid svarar inte, utan fortsätter kolla upp i taket. ”Det är klart han gjorde, det märks”, mumlar Harry och börjar gå mot dörren. Jag och Ron följer sakta efter. ”Hejdå Hagrid”, ropar vi i kör. Han höjer handen till hälsning och tar blicken ifrån taket. Vi går tillbaka till sjukhusflygeln i långsamt tempo medan vi diskuterar det vi just fått veta. ”Jag… jag kan bara inte tro det”, säger jag långsamt, ”Charlie verkade ju trevlig från början. Och Hagrid?!”
5 aug, 2012 16:56 |
|
AlexZz
Elev |
5 aug, 2012 16:57 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen